חדשות בארץ

תיעוד: כך חילצו כוחות השיטור הימי את הנעדרים מלב ים

כוחות משטרה רבים, באוויר ובים, סרקו ארוכות אחרי שני צעירים, שנכנסו לים בקייאק בחוף מכמורת והקשר עמם אבד. השניים אותרו לבסוף וחולצו בשלום מלב ים על ידי אנשי השיטור הימי. אחד מהם היה ללא חגורת הצלה, וניצל בנס מטביעה

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

שני צעירים בני 22 מאזור השרון נכנסו אתמול (ראשון) לים בקייאק בחוף מכמורת, בין חדרה לנתניה. בשעות הערב התקבל במשטרה דיווח כי הקשר עמם אבד. חבר שהיה איתם בים סיפר לשוטרים כי נכנס עמם יחד לתוך המים, אך כאשר שב לחוף הוא גילה שהם נעדרים.

כוחות משטרה רבים הוקפצו לזירה, ובכללם השיטור הימי והמערך האווירי של משטרת ישראל, שפעלו בשיתוף עם ספינות של חיל הים. הכוחות ביצעו סריקות נרחבות, בסיומן אותרו הנעדרים בלב ים. סירה של השיטור הימי הגיעה אליהם ומשתה אותם מהמים. אחד מהם היה ללא חגורת הצלה, וניצל בנס מטביעה.

השניים, שסבלו מתשישות ומהיפותרמיה, קיבלו טיפול ראשוני על הספינה מאנשי השיטור הימי. עם הגעתם לחוף, המתינו להם אנשי מד"א, שהמשיכו במתן הטיפול הרפואי הדרוש.

במשטרה קוראים לציבור הרוחצים והשייטים לקחת איתם טלפון נייד מוגן מפני מים כשהם נכנסים לים: "מדובר באמצעי מציל חיים במקרה של סכנת טביעה או היקלעות בלב ים, ללא יכולת להגיע לחוף מבטחים. הדבר מקל ומזרז על איתור הנעדרים בים ועל חילוצם המהיר והצלת חייהם. בנוסף, משטרת ישראל מדגישה את החשיבות של כניסה לים חגורים בחגורות הצלה".

(קרדיט סרטונים: דוברות המשטרה)

תגיות:משטרת ישראלקייאקיםחוף מכמורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה