חדשות בארץ

דרעי בפתיחת מסע הבחירות: "לפיד נשאר לפיד – נעשה הכל שלא יהיה בממשלה"

בכנס השקת קמפיין הבחירות של מפלגתו, הבטיח שר הפנים אריה דרעי כי במהלך הקדנציה הבאה תקדם ש"ס העלאה הדרגתית של שכר המינימום, עד לסכום של 6,300 שקלים לחודש: "נציגי ש"ס הם הכוח החברתי האמיתי של מדינת ישראל"

דרעי בכנס פתיחת הקמפיין, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)דרעי בכנס פתיחת הקמפיין, היום (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

שר הפנים אריה דרעי השיק בצהריים (שני) את מסע הבחירות של ש"ס. בכנס שנערך בשכונת בית וגן בירושלים, נחשפה הסיסמה "הכוח החברתי בממשלה", שתלווה את הקמפיין של המפלגה.

בפתיחת דבריו בכנס אמר דרעי כי הבחירות לכנסת ה- 22 הנן בחירות מיותרות, והאשים את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בהליכה אליהן: "היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של פעילות, אחרי ההישג הגדול שהבאנו. הממשלה לא קמה רק בגלל שאותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו החליטו לחזור בהם, ולא לתת לו להקים ממשלה".

"ש"ס היא המזוזה של הליכוד", הוסיף דרעי. "אנחנו לא מזגזגים, לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל- 40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלנו משעמם מאוד". יו"ר ש"ס הדגיש כי מפלגתו תמשיך בקו בו נקטה, ותמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה הבאה: "ברור לכל אחד שמי שמצביע ש"ס מקבל את נתניהו ומקבל חברי כנסת חברתיים. הוא מקבל תנועה שלמה, לא איזה איחוד מפלגות. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך בראש הממשלה נתניהו, וכך נעשה גם הפעם". הוא הביע את הערכתו, כי נתניהו הוא שיעמוד גם בראש הממשלה הבאה.

דרעי ציין, כי בקדנציה האחרונה ש"ס היא שהיוותה השחקן החברתי, יחד עם מפלגת כולנו של שר האוצר משה כחלון: "כולנו לא תרוץ בבחירות, ואנחנו בבחירות הקרובות נהיה המפלגה החברתית היחידה. נציגי ש"ס שיושבים פה הם הכוח החברתי האמיתי של מדינת ישראל".

במהלך נאומו מנה דרעי את המהלכים הכלכליים-חברתיים שהובילה ש"ס בקדנציה האחרונה, בראשם העלאת שכר המינימום ל- 5,300 שקלים. הוא הצהיר כי במהלך הקדנציה הבאה תקדם ש"ס העלאה הדרגתית נוספת של שכר המינימום עד לסכום של 6,300 שקלים לחודש. בנוסף, התחייב דרעי ליישם תוכנית לאומית למלחמה בעוני, במסגרתה תוקם רשות ממשלתית מיוחדת. הוא הוסיף כי התוכנית לשיקום שכונות תחודש ותורחב, באמצעות מיפוי מחודש של שכונות המצוקה בארץ; לתושבי שכונות אלו יינתנו פטור גורף מארנונה, הקלות בתשלומי המים והחשמל וחינוך חינם מגיל אפס. "לכל משפחה בישראל מגיעים חיים בכבוד", אמר.

בהתייחסו להרכבה של הממשלה הבאה, יו"ר ש"ס אמר כי מפלגתו תתנגד לכניסתו של יאיר לפיד: "לפיד לא השתנה. חשבנו שהמיזוג עם כחול לבן אולי יגרום לו להרהר מחדש. אני רואה את ההודעות שלו – לפיד נשאר לפיד, הוא לא מנסה אפילו להתחפש למשהו אחר. זה אתגר. אנחנו נביא לידיעת הציבור את האמת, מה לפיד וחבריו מתכוננים לעשות ומה הסכנה במידה ויגיעו לשלטון".

"נעשה הכל שהממשלה שתקום תהיה בלי לפיד", הבהיר דרעי. "שימשיך להוציא הודעות לתקשורת ולהגיש הצעות לסדר היום מהאופוזיציה. בזה הוא טוב. לא ניתן לו אחריות – ראינו מה הוא עשה לשכבות החלשות, לסטטוס קוו ולחיי הדת והמסורת במדינת ישראל".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה