חדשות בארץ

נתניהו שבר את השיא של בן גוריון – וטראמפ בירך

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששבר את שיא הכהונה של ראשי ממשלה בישראל: "תחת הנהגתך, ישראל הפכה למעצמה טכנולוגית ולכלכלה ברמה עולמית". נתניהו השיב: "לכבוד הוא לי לקבל את ההזדמנות לעבוד אתך"

נתניהו וטראמפ (צילום: עמוס בן גרשון, לע"מ)נתניהו וטראמפ (צילום: עמוס בן גרשון, לע"מ)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בירך הלילה (בין ראשון לשני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות הפיכתו לראש הממשלה המכהן בתפקיד את תקופת הזמן הארוכה ביותר בתולדות מדינת ישראל.

"ברכות לביבי נתניהו על הפיכתו לראש הממשלה שכיהן בתפקיד את הזמן הרב ביותר בהיסטוריה של ישראל", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "תחת הנהגתך, ישראל הפכה למעצמה טכנולוגית ולכלכלה ברמה עולמית".

טראמפ הוסיף על דבריו וכתב: "החשוב ביותר הוא שהובלת את ישראל תוך מחויבות לערכי הדמוקרטיה, החופש ושוויון ההזדמנויות, ששתי המדינות שלנו מוקירות וחולקות".

ראש הממשלה הגיב על ברכותיו של טראמפ בהבעת תודה בטוויטר: "תודה, הנשיא טראמפ, על מילותיך החמות, תמיכתך היוצאת מהכלל וחברותך הנהדרת. לכבוד הוא לי לקבל את ההזדמנות לעבוד אתך. תחת הנהגתך, הפכנו את הברית בין שתי המדינות הנפלאות שלנו לחזקה מתמיד. אני יודע שצפוי לנו עוד".

נתניהו החל את כהונתו כראש ממשלה ב- 18 ביוני 1996, לאחר שניצח בבחירות ישירות את שמעון פרס, מועמדה של מפלגת העבודה. ב- 1999 הוא הפסיד בבחירות לאהוד ברק, ופרש מהנהגת הליכוד ומחברותו בכנסת. ב- 2003 הוא חזר לחיים הפוליטיים, וכיהן כשר אוצר בממשלתו של אריאל שרון. הוא חזר לתפקיד ראש הממשלה ב- 31 במרץ 2009, ומאז מכהן בתפקיד זה ברציפות. בשבת האחרונה עקף נתניהו את ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, שכיהן בתפקיד ראש הממשלה במשך 13 שנים ו- 127 ימים.

תגיות:דונלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה