חדשות בארץ

בחסדי שמיים: הפעוט שנפצע אנושות מקריסת זכוכית התעורר וקרא "אבא, אמא"

לאחר ימים ארוכים בהם נאבקו הרופאים על חייו של הפעוט שרסיסי זכוכית חדרו לראשו, הם הצליחו לייצב את מצבו: "היום הוא אמר לראשונה 'אבא ואמא', הוא חזר אלינו"

בית החולים איכילוב, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)בית החולים איכילוב, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

הפעוט בן השנתיים, שנפצע באורח אנוש מקריסת זכוכית, התעורר היום (ראשון) ויצא מכלל סכנה. כך נמסר מבית החולים איכילוב בתל אביב, בו הוא מאושפז.

לפני כשבוע וחצי קרס מעקה זכוכית בקומה 7 של בניין סי אנד סאן בתל אביב על מרפסת מסעדה הנמצאת בקומה התחתונה של הבניין. רסיסי הזכוכית, שהתנפצו לכל עבר, חדרו לראשו של הפעוט, והוא הועבר במצב הכרה ירוד ועם פציעה חודרת בראשו, לבית החולים לילדים "דנה-דואק" באיכילוב. מצבו הוגדר אנוש. הוריו של הפעוט נפצעו בתקרית באורח קל, ופונו אף הם לאיכילוב.

עם הגעתו לבית החולים, עבר הילד ניתוח בהול ומורכב שארך מספר שעות, בניסיון לעצור את הדימומים המסיביים. פרופ' יונתן רוט, רופא בכיר ביחידה לנוירוכירורגיה ילדים, תיאר את שהתרחש בחדר הניתוח כ"קרב". לדבריו, התחושה הייתה שהסיכוי לצאת מקרב זה קטן, וכי "הקרב הקשה עוד לא נגמר".

לאחר הניתוח הועבר הפעוט למחלקת לטיפול נמרץ ילדים. בחסדי שמיים מרובים, הצליח הצוות הרפואי במאמצים ניכרים לייצב את מצבו. "היום", אמר פרופ' רוט, "הוא אמר לראשונה 'אבא ואמא'. הוא חזר אלינו'". הפעוט הועבר היום מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקת הילדים, להמשך טיפול במסגרתו הוא צפוי לעבור ולהליך שיקום.

משפחתו של הפעוט הביעה את תודתה העמוקה לצוות בית החולים ולרבים שהתפללו להחלמתו של בנם: "תודה ענקית לצוות הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, המנתחים והמרדימים שהצילו את חייו. אין מילים שיכולות להביע את עוצמת ההתפעלות והתודה לצוות הזה, שהחזיר לנו את הילד בחזרה לחיים ולמשפחתו. תודה גדולה גם לכל מי שהתפלל למעננו מכל הארץ ומהעולם ותמך בנו ברגעים כל כך קשים".

 

תגיות:תאונהבית החולים איכילוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה