חדשות בארץ

בנט הודיע: איילת שקד היא יו"ר הימין החדש

שרת המשפטים לשעבר הודיעה הערב על חזרה לחיים הפוליטיים ועמידה בראש המפלגה שלא צלחה בבחירות האחרונות את אחוז החסימה. שקד: "למדנו מהטעויות והפקנו את הלקחים". בנט: "איילת תעמוד בראש גוש הימין המאוחד".

שקד, הערב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)שקד, הערב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

נפתלי בנט, שר החינוך ויו"ר הימין החדש לשעבר, הודיע הערב (ראשון) על מינויה של שותפתו הפוליטית ושרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, ליו"ר הרשימה במקומו.

"כמו שאתם יודעים, אחרי הבחירות נטלתי אחריות מלאה על התוצאות ואת זאת אני עושה גם עכשיו, מפני שלמען אחדות צריך לעשות גם ויתורים אישיים. לכן בחרתי לשים את הדרך מעל האדם, לשים את מדינת ישראל מעל הקידום האישי שלי ולתת לחברתי, איילת שקד, לעמוד בראש הימין החדש".

הוא הוסיף: "אני נכנס תחת אלונקה כשאיילת הפעם בראש, ואסייע לה להצליח בכל כוחי. מקומי ברשימה פחות חשוב, זה יכול היות מהמקום הראשון, השני או העשירי, אני רוצה להיות מאוד ברור - לעולם אני לא ארגיש פחיתות כבוד כמשרת ציבור, כמשרת של עם ישראל. איילת שקד הייתה שרת משפטים מוכשרת, ביצועיסטית וערכית מאין כמותה, ואני משוכנע שהיא תוביל אותנו להצלחה גדולה".

לאחריו עלתה שקד שקראה ליצירת גוש ימין אחיד, כאשר היא תעמוד בראשו: "קוראת לראשי המפלגות האידיאולוגיות מימין לליכוד - המחלוקות בינינו בטלות בשישים. חיבור הוא תעודת הביטוח של הימין הערכי והאידיאולוגי".

"בבחירות הקרובות אין עדיין מפלגה שבראשה עומדת אישה - עכשיו יש". לדבריה, "אני רוצה לפתוח שער לנשים רבות אחריי – ומבקשת את אמונכם היום".

"מפלגת הימין החדש בראשותי לא רצה בצילה של מפלגה אחרת, אלא כמפלגה המבקשת לאחוז במושכות ההנהגה הלאומית ולהבטיח את ניצחון הימין". כשקראה לאיחוד בימין, ציינה כי "יחד בהנהגתי נהפוך לכוח משמעותי וחזק, כוח שיוביל את עם ישראל בעוז ובאמונה. איחוד אחד גדול, איחוד של אנשים טובים, של ערכים בריאים ומעשים אמיצים.

"אחרי 40 שנה שהימין בשלטון, אבל השמאל הוא זה שקובע מה רע ומה טוב, מיהו חלוץ ומיהו מתנחל, מיהו דמוקרט ומיהו פשיסט, מיהו ליברל ומיהו חשוך, הגיע הזמן שאנחנו נגדיר לאן מדינת ישראל הולכת מכאן".

היא הוסיפה: "בארבע השנים האחרונות עשינו הרבה, אבל רק התחלנו, ואת המנגינה הזו אסור להפסיק. לא עכשיו. כדי לשנות DNA של מערכות צריך דרך, צריך אמונה בדרך, וצריך גם כוח פוליטי גדול ומשמעותי. מה שהיה לנו עד עכשיו לא יספיק למחר, השנים הקרובות מזמנות לנו מבחנים קשים במיוחד - תכנית טראמפ המובילה למדינה פלסטינית, שלטון החמאס ברצועת עזה, הגרעון העצום בתקציב המדינה, הפחתת רגולציה שחונקת כל מה שמנסה לצמוח פה והחזרת הדמוקרטיה לעם ישראל והיכולת למשול בידי מי שנבחר על ידי העם".

בחתימת דבריה התייחסה שקד למגעים שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מפלגת העבודה, רגע לפני שתם הדד-ליין להרכבת ממשלה: "מעל הכול עומד החשש האמיתי, זה שכמעט התממש לפני כמה חודשים, והוא מכירת חיסול אידיאולוגית של כל מה שאנחנו בימין מאמינים בו. זה עלול לקרות שוב. אין ערך ימני, אין עמדה ימנית, אין ציפור נפש ימנית אחת שלא יוקרבו על מזבח הקמת הקואליציה, אם לא נהיה כוח משמעותי בכנסת הבאה. הפעם היה לנו מזל - הדלפה קטנה מנעה מכירת חיסול שלמה - אבל מה יהיה מחר?"

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקדבחירות 2019הימין החדש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה