חדשות בארץ

נס ההצלה של מאיר בן השש: חזר ממוות קליני לחיים

מאיר בן השש התחשמל בכניסה לביתו, והיה במצב של מוות קליני. צוות מד"א הצליח להחיות אותו ולהעבירו במצב קשה לבית החולים שערי צדק. בחסדי שמיים מרובים, הוא שוחרר לביתו כעבור ארבעה ימים, במצב טוב וללא כל נזק

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

מאיר א', ילד בן שש המתגורר מירושלים, ירד לשחק עם חבריו ברחבת הכניסה לבניין מגוריו, ולא חשב שיסיים את המשחק בבית חולים כשהוא מיטלטל בין חיים ומוות.

אמו של מאיר, חיה, מספרת כי במהלך האירוע, שהתרחש לאחרונה, היא יצאה החוצה לקרוא לבנה לשוב הביתה. לתדהמתה, ראתה אותו מנסה לטפס על מבנה ברחבה. היא ניסתה לעצור אותו מהטיפוס המסוכן, וכאשר התקרבה אליו הבחינה שהוא מחזיק בידו חוט חשמל. היא הרימה את מאיר מיד, וראתה שהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

למרות הבהלה הטבעית, האם לא איבדה את קור רוחה. היא רצה עם מאיר לתוך הדירה, השכיבה אותו על הספה בסלון והזעיקה את מד"א בטלפון החירום 101. החובשים והפראמדיקים שהוזעקו למקום החלו בהענקת טיפול רפואי מציל חיים, שכלל ביצוע פעולות החייאה מתקדמות, תוך שימוש בדפיברילטור.

בחסדי שמיים מרובים, לאחר מספר דקות, הדופק של מאיר שב לפעום, והוא שב להכרה. צוות מד"א פינה אותו בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים שערי צדק בעיר, כשמצבו מוגדר קשה אך יציב.

במהלך האשפוז עבר מאיר בדיקות מקיפות, וכעבור ארבעה ימים שוחרר לביתו, כשהוא במצב טוב וללא כל נזק.

פראמדיק מד"א דוד ילניק וחובש בכיר במד"א רונן ימיני, שהצילו את חייו של הילד, הגיעו לביקור מרגש עד דמעות בבית המשפחה. "היה כל כך מרגש להיפגש עם החובשים והפראמדיקים של מד"א שהצילו את החיים של הבן שלי", סיפרה אמו של מאיר. "אם הם לא היו מגיעים בזמן, הייתי מאבדת אותו. בזכותם, ובזכות הטיפול המהיר והמקצועי שלהם, הבן שלי חזר אליי. הם מלאכים משמיים, שהצליחו לעשות נס גדול, כשהצילו את חייו של היקר לי מכל".

"בעשרים שנותיי במגן דוד אדום לא התרגשתי כל כך", אמר ימיני. הוא סיפר כי כאשר הגיע אל זירת האירוע, הילד היה במצב של מוות קליני: "קשה לי לתאר את האושר שאחז בי כשראיתי את מאיר מחייך בביתו, וללא כל נזק. במהלך המפגש אתו ועם אמו לא יכולתי שלא לחשוב על הבן שלי, גם הוא בן שש. מקרה כזה בהחלט נותן את הכוח להמשיך במלאכת הצלת החיים".

תגיות:מד"אמוות קליניהתחשמלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה