חדשות יהדות

מה ענה הרב קנייבסקי כשנשאל מתי יבוא המשיח?

לביתו של הרב חיים קנייבסקי הגיעו שני יהודים תושבי ארצות הברית, שהציגו את עצמם כידידים אישיים של הנשיא דונלד טראמפ. הם מסרו כי הנשיא שואל מתי כבר יבוא משיח. מה השיב להם הרב? כל הפרטים – בכתבה

הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

לשולחנו של הרב חיים קנייבסקי מגיעות באופן תדיר שאלות רבות, הן בנושאי הלכה ואמונה והן בבקשת ייעוץ בסוגיות שונות בחיי היום יום. לרוב, השואלים הם רבנים או עמך ישראל. השבוע הגיעה למעונו של הרב שאלה ממקור לא צפוי – מהבית הלבן.

עלון "דברי שי"ח" מספר בגליונו האחרון, כי שני יהודים תושבי ארצות הברית הגיעו לביתו של הרב קנייבסקי בבני ברק, בשעת קבלת הקהל. הם הציגו את עצמם כמקורבים לממשל האמריקני, והדגישו כי הם ידידים אישיים של נשיא ארצות, דונלד טראמפ. לדבריהם, הנשיא ביקש מהם להעביר לו דרישת שלום, ולמסור כי הוא שמע רבות על השפעתו של הרב בקרב היהודים ברחבי העולם.

הרב קנייבסקי – כך על פי הדיווח – לא התרשם במיוחד, לא מהדברים שנאמרו במסר ולא ממי ששלח אותו מוושינגטון. בתשובה לשאלתו האם הם רוצים משהו נוסף, ענה אחד מהם: "כבוד הנשיא מבקש לדעת מתי כבר יבוא משיח".

לשמע השאלה – המפתיעה כשלעצמה, כשהיא מגיעה מנשיא ארצות הברית – חייך הרב והשיב לשואל בשאלה: "ובמה אתה מתכונן למשיח? האם כבר עברת לגור בארץ ישראל?".

היהודי, שלא ציפה לתשובה ברוח זו, לא יכול היה להסתיר את מבוכתו, והשיב על כך בשלילה. לשמע הדברים, המשיך הרב ואמר: "תבוא לגור פה, וכבר בקרוב נראה בבוא הגואל, אמן".

תגיות:דונלד טראמפהרב חיים קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה