גלריות

נופים עוצרי נשימה בעולם - מדהים כמה שזה טבעי

'אין צור כאלוקינו, אין צייר כאלוקינו' - הנופים עוצרי הנשימה שבגלריה זו, צולמו כמות שהם וללא שמץ התערבות טכנולוגית. לא מאמינים? כנסו והיווכחו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בדורנו, דור המודרניזציה וההתפתחות הטכנולוגית - יש ואחדים מביננו יטילו ספק באמיתות התמונות הבאות, בתואנה כי כל תוכנת פוטושופ פשוטה, יכולה ליצור את אותה תוצאה. אולם מי שעיניו בראשו ואמונתו בליבו, ישכיל לא רק להתבונן אלא להאמין שהבורא יתברך, בורא הכל - מסוגל לצייר את הציורים היפים והצבעוניים ביותר בעולם.

נקודה למחשבה: כולנו מבינים שהתהליכים הפנימיים של מערכת הנשימה, החושים, העצבים ועוד, מתבצעים כסדרם. וממש כשם שאין לנו יכולת (וזכות) להטיל ספק ביופי של התהליכים הפנימיים האלה, על אותו משקל, אין לנו יכולת להטיל ספק בנופים שנבראו על ידי הצייר הגדול מכולם (וזה כולל את מתכנתי תוכנת הפוטושופ המתקדמת ביותר) - בורא עולם, בכבודו ובעצמו. 

שפל דנקיל באתיופיה 

שפל 'דנקיל' או בכינויו המקובל על ידי אזרחי אתיופיה 'שער הכניסה לגיהנום', הוא בעצם הרי געש פעילים הממוקמים באמצע מדבר. הצבעים המופלאים שאנו רואים בתמונה הם אגם לאבה רותחת, מעיין מים חמים, מקוואות זעירים של חומצה ותלי גופרית ומינרלים. 

שפל 'דנקיל' אתיופיהשפל 'דנקיל' אתיופיה

 

אנדרטת האבן של אולורו, באוסטרליה

אנדרטת הסלע המופלאה הזו, המתנשאת לגובה של 340 מטר - היא טבעית לחלוטין וממוקמת בפארק הלאומי 'אולורו-קאטה ג'וטה', שבאוסטרליה. 

אנדרטת האבן באולורו, אוסטרליהאנדרטת האבן באולורו, אוסטרליה

 

"היער העקום", פולין

לא טעיתם, אתם רואים שש-שש. היער שבתמונה (ממוקם במערב פומרניה שבפולין) מכיל למעלה מ-350 עצי אורן, שבאופן מסתורי ולא ברור, גזעיהם גדלים 'עקום'. 

לא טעיתם. אתם רואים שש-ששלא טעיתם. אתם רואים שש-שש

 

"עין הסהרה", מאוריטניה

תמונה זו נלקחה מהחלל, ובה ניתן לראות מכתש גיאולוגי, אמורפי, ורב שכבות וגוונים - הממוקם במדבר סהרה, מאוריטניה. קוטרו של המכתש הוא 48 קילומטרים. 

"עין הסהרה", מאוריטניה"עין הסהרה", מאוריטניה

 

סלעי מוראקי, ניו זילנד 

סלעי ענק אלה ממוקמים בחוף 'קואיקוהי' בניו זילנד, ולפי הסברה הרווחת בקרב הקהילה המדעית - מדובר בסלעים שנוצרו כתוצאה מהצטברות של סידן פחמתי. 

סלעי מוראקי, בניו זילנדסלעי מוראקי, בניו זילנד

 

אורגון, ארה"ב

דמיינו לעצמכם בור ענקי שנפער באמצע חוף ללא כל סיבה הגיונית וגורם לכל גלי הים שמגיעים אליו להפוך לקצף שוצף וגועש, שעשוי להגיע אף לגובה של חמישה מטרים. אמנם מדובר בתופעה מרהיבה לכל הדעות, אך לא פחות מכך גם מסוכנת. 

Thor's Well, אורגון, ארה"בThor's Well, אורגון, ארה"ב

 

"יער האבן", שה-לין, סין

תופעה נדירה של סלעים המגיחים מן האדמה, מתרחשת ביער של מחוז יונאן, בסין. סלעי הענק מורכבים מגיר, וצורותיהם השונות יוצרות אשליה של 'יער' המורכב מאבנים במקום מעצים. מכאן קיבל המקום את שמו 'יער האבן'.

יער האבן, סיןיער האבן, סין

תגיות:רץ ברשתגלריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה