חדשות בארץ

דיווח: זה המהלך הבא של נתניהו וכחלון נגד ליברמן

לאחר שנפגש עם 25 נציגים של ישראל ביתנו שעברו לשמש כפעילים במטה הליכוד, נתניהו ביקש מכחלון, שרשימתו מוזגה לתוך רשימת הליכוד, לפטר את ח"כ פולקמן ולהציב במקומו את טלי פלוסקוב הנחשבת לדמות פופולרית במיוחד בקרב עולי רוסיה

נתניהו, כחלון וליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו, כחלון וליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מיו"ר כולנו משה כחלון להדיח את ח"כ רועי פולקמן מרשימתו כדי שהמקום ה-35 יוקצה לח"כ לשעבר טלי פלוסקוב – כך דווח הערב (שני) בחדשות 12. לפי הדיווח, פולקמן, שבעבר כבר הודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו בפוליטיקה, יפנה את מקומו לח"כית שהודחה בבחירות האחרונות בעקבות מספר המנדטים הנמוך שקיבלה רשימת כולנו. פלוסקוב, יוצאת רוסיה, לשעבר ראש עיריית ערד, אהודה בקרב יוצאי ברית המועצות.

הדיווח מגיע לאחר שמוקדם יותר היום נרשם שיא בקרב על הקול הרוסי בין נתניהו לבין יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, כאשר נתניהו נפגש עם 25 נציגים של המגזר הרוסי שהיו בעברם פעילים בישראל ביתנו, שגויסו לקמפיין הליכוד במטרה לפגוע בליברמן. במטה הליכוד הדגישו כי מתקיימים מגעים מול נציגים נוספים שיעברו למפלגה בקרוב. בין נציגי ישראל ביתנו שהשתתפו בפגישה הם חברים במועצות ערים, ביניהם מקסים בביצקי, סגן ראש עיר ולשעבר יו"ר המפלגה בראשון לציון; איליה לוין, לשעבר יו"ר המפלגה בתל אביב; ויוליה שטריים, סגנית ראש עיריית חיפה לשעבר מטעם ישראל ביתנו.

במהלך המפגש תקף נתניהו את ליברמן והטיח בו כי הוא לא פעל לקדם אף אינטרס חיוני לטובת מגזר העולים מברית המועצות: "יש צרכים. יש פנסיות שצריך לדאוג להן, יש בעיות שצריך לפתור. הבעיות הללו לא ייפתרו בדרך של מפלגה סקטוריאלית. במשך שנים העברנו את האחריות לטיפול בבעיות הציבור הרוסי לליברמן".

"ליברמן לא עשה כלום", המשיך נתניהו. "אני מכה על חטא משום שהבעיות של המגזר לא נפתרו. הוא רק ידע לתת סיסמאות. תגידו לי דבר אחד שליברמן עשה?" ראש הממשלה הצהיר כי יקדם מהלך למתן פנסיות לציבור העולים, וכן לדיור ציבורי – הבטחות בחירות ידועות של ישראל ביתנו. "אנחנו בונים דיור ציבורי בכל הארץ. אלפי יחידות דיור בכל הארץ. זאת אחריות של הליכוד והיא תמשיך להיות באחריות של הליכוד. את הפנסיות והדיור אני מבטיח ואני אביא".

נתניהו הוסיף: "ליברמן רימה את בוחריו. הוא הבטיח להם ממשלה בראשות נתניהו. הוא לא עשה את זה. הוא הוליך שולל את בוחריו. ליברמן אמר שיתמוך במפלגה שתקבל הכי הרבה מנדטים. אם גנץ יקבל יותר, ליברמן ילך לממשלה עם גנץ לפיד וברק. אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר אנחנו נקבל ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן, כי כך הוא התחייב. ליברמן גם לא תוקף את גנץ וברק, הוא רק תוקף אותי, אז ברור איזו מפלגה ואיזו ממשלה הוא מעדיף".

תגיות:משה כחלוןאביגדור ליברמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה