חדשות בארץ

נתניהו: "צה"ל הוא הצבא היחיד בעולם שנלחם כרגע באיראן"

בפגישה עם חניכי המכללה לביטחון לאומי, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי נאלץ להיאבק לבדו כדי לבלום את הסכם הגרעין, מול הקונצנזוס ששרר בעולם ובארץ: "הלכתי לקונגרס האמריקני. היום אתם יכולים לשפוט אם צדקנו או לא"

אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי (מב"ל) בפיקודו של אלוף איתי וירוב, שהגיעו ללשכתו בירושלים

בהרצאה שהעביר לחניכי המכללה, סקר נתניהו את עוצמותיה השונות של ישראל – ברמה הצבאית, המדינית והכלכלית – שהופכות אותה ל"כוח עולמי עולה", כלשונו. הוא אמר כי איראן, בשאיפותיה להשתלט על המזרח התיכון ובחתירתה להקים בו אימפריה, מהווה האיום הגדול ביותר. לדבריו, המדיניות אותה הוביל בשנים האחרונות בסוגיית הגרעין האיראני חרגה מהקונצנזוס בעולם ובארץ: "איראן אומרת בצורה פשוטה – 'אנחנו נשמיד אתכם, ונשמיד אתכם קודם כל על ידי נשק גרעיני'. הייתי צריך להיאבק לבד כדי לבלום את הסכם הגרעין. הייתי צריך להיאבק נגד כל המעצמות, נגד נשיא ארצות הברית. הלכתי לקונגרס האמריקני".

"אני חייב להגיד שרוב המערכת פה התנגדה לזה", הוסיף ראש הממשלה. "הם חשבו שההסכם טוב. אני חשבתי שההסכם הזה לא רק שיסלול להם את הדרך לארסנל גרעיני, אלא גם ייתן להם מאות מיליארדי דולרים שאותם הם לא ישקיעו באיראן, אלא ישקיעו באימפריה. היום אתם יכולים לשפוט אם צדקנו או לא. אז קודם כל צריך לבלום את זה. כרגע הצבא היחיד בעולם שנלחם באיראן – זה הצבא הישראלי".

נתניהו ציין בדבריו כי "הדבר היחיד שהסכם הגרעין הנורא נתן זה התקרבות חזקה ושוטפת שלנו עם מדינות ערב מרכזיות".

(וידאו: איתי בית-און, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

תגיות:איראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה