חדשות בעולם

מזעזע: גלשה באתר מכירות, וגילתה ילד שמוצע למכירה

"ילד למכירה ב50 דולר. במצב קצת חלוד, אבל עובד חלק": מודעה תמימה שפורסמה באתר מכירות, הצליחה לזעזע את אמות הספים של הגולשים. "מי מפרסם כזה דבר במדור צעצועים? זה מזעזע", אמרה אחת הגולשות בתקשורת המקומית 

אא

דבר לא הכין גולשת שגלשה באתר מכירות מקומי - למודעה המוזרה שאותה גילתה בין מאות מודעות על מכירת מוצרים: "ילד למכירה ב50 דולר. במצב קצת חלוד, אבל עובד חלק", נכתב במודעה השערורייתית באתר מכירות יד שנייה בשם Gumtree. 

כפי שפורסם מאוחר יותר ברשת חדשות NT המקומית, מאות גולשים נחשפו למודעה ואף קראו אותה - אך אף לא אחד מהם עשה משהו בנדון, מלבד הגולשת הזו. היא אמנם העדיפה להישאר בעילום שם, אך בראיון איתה סיפרה הגולשת כי הזדעזעה לגלות את המודעה תחת הקטגוריה של 'צעצועים', ואף סיפרה כי למודעה צורפה כתובת ספציפית בדארווין שבאוסטרליה. 

"באתר מכירות את נתקלת לפעמים בכל מיני דברים מוזרים, אבל ממש לא ציפיתי למצוא ילד שמוצע למכירה", אמרה הגולשת. "מי מפרסם כזה דבר במדור צעצועים? זה מזעזע". כעת נבדקת זהותם האמיתית של מפרסמי המודעה, והאם אמנם מדובר במודעה אמיתית או לא. 

מהנהלת האתר נמסר כי התקנון אוסר פרסום של מודעות מעין אלו, וכי קיימת אפס הבנה וסובלנות כלפי מי שעומד מאחורי פרסום המודעה. "אני סומכים על המשתמשים שלנו באתר שהם נותנים פידבקים ובכך משמרים את הבטיחות באתר, וכמובן שלא נסבול מודעות מסוג זה. אנו מעודדים את הגולשים שלנו לדווח על כל תקלה ומודעה מוזרה", אמרו. 

תגיות:מכירהאתרילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה