חדשות בארץ

נתניהו חנך פרויקט דיור לעולי רוסיה ותקף את ליברמן: "הרבה מילים ואפס מעשים"

בעקבות החשש בליכוד מהתעצמותו של יו"ר ישראל ביתנו בסקרים האחרונים, בליכוד מורידים כפפות ומעלים הילוך: לאחר שראש הממשלה מינה יועץ לענייני המגזר הרוסי, חנך פרויקט דיור ענק באשקלון והבטיח כי בכל 1,000 הדירות ישוכנו עולים מרוסיה. נתניהו: "אנחנו עושים ונעשה עוד הרבה למען העולים, גם מבחינה אנושית וגם מבחינת חיי קהילה"

ליברמן ונתניהו, 2017 (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ליברמן ונתניהו, 2017 (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

על רקע הקרב על קולות המגזר הרוסי והתעצמותו בסקרים של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך היום (חמישי) פרויקט דיור באשקלון המקצה 1,000 דירות לציבור העולים, ותקף את ליברמן כי "במשך שנים ביחס לדיור של עולי ברית המועצות היו הרבה מילים ואפס מעשה".

"אנחנו החלטנו לשנות את זה בשנים האחרונות ומה שאנחנו רואים כאן זו מהפכה בדיור הציבורי", אמר נתניהו בטקס, והבטיח כי העולים מרוסיה הם שישוכנו בדירות. "אלפי יחידות דיור, כרגע אלף ועוד מעט 3,000 יחידות חדישות והרוב המכריע של מי שיאכלס אותם יהיו עולים חדשים - כמובן גם ניצולי שואה", הצהיר.

ראש הממשלה הוסיף כי "במקום לדבר על פתרונות הבאנו פתרונות". לדבריו, "אנחנו עושים ונעשה עוד הרבה למען העולים, גם מבחינה אנושית וגם מבחינת חיי קהילה".

בריאיון שהעניק אתמול לכאן ב', תקף ליברמן בחריפות את הברית של נתניהו עם המפלגות החרדיות והציוניות דתית: "מה שעדיף למדינת ישראל הוא ממשלה רחבה גם אם זה בלעדיי", אמר, "אני בכל מקרה אמרתי שלא נצטרף לשום ממשלה עם החרדים והמשיחיים ולצערי גם גנץ גם נתניהו וגם עמיר פרץ מדברים על ממשלה איתם".

לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו, "לנתניהו ולליכוד של היום אין קשר לימין. מהרגע שכל חברי הליכוד שותקים הם נותנים לגיטימציה". ליברמן אף טען כי "אם תוקם ממשלת אחדות לאומית ורחבה בלעדיי - אני מסופק".

לטענת ליברמן, מטרת מפלגתו הוא למקד את הדיון הפוליטי במהות, ולא בזהותו של העומד בראשות הממשלה. "אנחנו רוצים ממשלה לאומית רחבה ואנחנו נמליץ על ראש ממשלה בלי להתערב מי עומד בראש איזו מפלגה", אמר. "אני חושב שאפשר וצריך להקים ממשלה רחבה לאומית עם הליכוד וכחול לבן וגם עם נתניהו".

במענה לשאלה כיצד הוא מתכוון לפעול אם תקום ממשלת אחדות שתנטש אותו באופוזיציה, אמר ליברמן כי "צריך לחשוב מה באמת הדבר החשוב ביותר לישראל - גם אם זה יהיה בלעדיי. אם יהיה אפשר להקים ממשלה בלעדינו אני מסופק".

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2019המגזר הרוסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה