חדשות בארץ

בהלה על הרציף: הרכבת נסעה עם התינוקת – ללא האם

דקות ארוכות של חרדה עברו על אם לתינוקת בת חמישה חודשים, שהעלתה את בתה עם העגלה לרכבת, וכאשר חזרה לרציף לאסוף את בנה – החלה הרכבת לנסוע והותירה אותה מאחור. הדרמה הסתיימה לבסוף בשלום, הודות לפעולתם המהירה של אנשי הרכבת

רכבת ישראל, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)רכבת ישראל, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

דקות ארוכות של חרדה עברו הבוקר (חמישי) בתחנת הרכבת בבנימינה על אם לתינוקת בת חמישה חודשים, שאיבדה את ילדתה. הסיפור החל כאשר האם העלתה את העגלה עם התינוקת לרכבת, שעמדה ברציף לקראת נסיעה. היא ירדה לרגע לרציף, כדי להעלות את בנה הגדול לרכבת. אלא שהתוכנית השתבשה כאשר דלתות הרכבת נסגרו, וזו החלה בנסיעה דרומה כשהתינוקת עליה – ללא האם.

מנהל תחנת בנימינה, אילן סאייג, נזעק לרציף 3, ממנו יוצאות רכבות פרבריות דרומה, למשמע צעקות. כשהתברר לו מה קרה, הוא פעל במהירות: לאחר שהצמיד עובד תחנה לאם המבוהלת, הוא עלה ברשת החירום הרכבתית מול הפקח שעל הרכבת, ובמקביל יצר קשר עם כל צוותי התחנות באזור. הפקח איתר בתוך זמן קצר את העגלה ובה התינוקת, ולא עזב אותה. כאשר הרכבת הגיעה לתחנת חדרה, הוא העביר את התינוקת למנהל התחנה ולמנהל המשמרת, שהמתינו על הרציף. הם הביאו את התינוקת למשרד המנהל והרגיעו אותה, עד להגעתה של אמה כעבור מספר דקות.

"היה לי חשוב כל הזמן להדגיש לאמא שהתינוקת לא לבד", סיפר סאייג. "אני קורא מכאן לכל ההורים הנוסעים עם ילדיהם בחופש הגדול – אל תסירו את עיניכם מהילדים ברציפים ובתחנות".

השמרטפים לעת מצוא של רכבת ישראל תיארו את הדקות המתוחות שעברו עליהם. סיני סימנטוב, מנהל תחנת חדרה, סיפר כי בתור אבא לתינוק בן חודש הוא עדיין רועד מהתרגשות: "כל הזמן דאגתי להדגיש לאמא שהתינוקת בידיים טובות שכבר גידלו 2 תינוקות. בעוד מספר ימים אני יוצא לחופשת לידה, וקיבלתי אימון מצוין".

מורדי בן שמחון, מנהל המשמרת בתחנת חדרה, אמר: "לא הפסקתי לחשוב על הילדות שלי. מיד לאחר שמסרתי את התינוקת לאמא, התקשרתי לבנות שלי ושאלתי לשלומן".

תגיות:רכבת ישראלבנימינהחדרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה