חדשות בארץ

בקבוקי תבערה הושלכו לעבר לוחמי מג"ב, המחבל נורה

מחבל שהגיע לכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון, הסמוך לכפר סאלם, השליך בקבוקי תבערה לעבר עמדה של לוחמי מג"ב המוצבים במקום. הלוחמים הגיבו בירי לעבר פלג גופו התחתון של המחבל ופצעו אותו

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

מחבל השליך לפני הצהריים (שלישי) מספר בקבוקי תבערה לעבר עמדה של לוחמי משמר הגבול בכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון, הסמוך לכפר סאלם. הלוחמים השיבו באש לעבר פלג גופו התחתון של המחבל, והוא נפצע ברגלו באורח קל עד בינוני. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב הלוחמים. המחבל, תושב ג'נין בשנות ה- 50 לחייו, הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה.

בעקבות ניסיון הפיגוע, נסגרה הכניסה לבית המשפט וחבלן משטרתי הוזעק לזירה. בסריקות שביצע החבלן אותרו 2 בקבוקי תבערה שלא התלקחו ותיק שחור, שככל הנראה שימש את המחבל לאחסון בקבוקי התבערה. בתום פעילותו של החבלן, נפתח בית המשפט מחדש.

בית המשפט בסאלם מהווה לא אחת מוקד לניסיונות פיגוע מצדם של הפלסטינים. לפני כחודש סיכלו לוחמי מג"ב ניסיון להבריח מטען צינור לתוך בית המשפט. פלסטיני שהגיע לכניסה לבית המשפט עורר את חשדם, ובמהלך נוהל הבידוק שנערך לו התגלה המטען שהוסלק על גופו. שבועיים קודם לכן ניסה פלסטיני להחדיר לבית המשפט 2 מטעני צינור. הוא נעצר והועבר לחקירה. גם במקרים אלו, בחסדי שמיים לא היו נפגעים לכוחות המוצבים במקום.

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון באזור יהודה, שומרון והבקעה 12 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. החשודים הועברו לחקירה. במהלך סריקות של לוחמי צה"ל למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים במרחב החטיבה המרחבית "בקעה ועמקים", תפסו הלוחמים שני נשקים ותחמושת. הנשקים הועברו לידי כוחות הביטחון.

תגיות:בקבוק תבערהמג"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה