חדשות בארץ

פרץ על המגעים בשמאל: פועל למנוע "ירי בתוך הנגמ"ש"

לקראת פגישתם המתוכננת של ראשי מפלגות העבודה וישראל דמוקרטית, הצהירו עמיר פרץ ואהוד ברק כי יהיו מוכנים לוותר על המקום הראשון במידה ויוסכם על ריצה משותפת בבחירות לכנסת

פרץ (צילום: גילי יערי, פלאש 90)פרץ (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה, חבר הכנסת עמיר פרץ, אמר הבוקר (שלישי) כי הוא פועל למנוע "ירי בתוך הנגמ"ש" במחנה השמאל-מרכז. בראיון לאריה גולן בכאן רשת ב', ציין פרץ כי נפגש לשם כך עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, "כדי להגיע להסכמות כיצד מנהלים את הקמפיין מבלי לפגוע אחד בשני".

פרץ, שנבחר לפני שבוע ליו"ר העבודה בפריימריז בהם גבר על חברי הכנסת סתיו שפיר ואיציק שמולי, הצהיר כי בכוונתו לנהל מגעים עם ראשי המפלגות בגוש השמאל, בניסיון להגיע להסכמה על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה- 22. "קיימתי שיחה אתמול עם ניצן הורוביץ", אמר פרץ. "מאוד שמחתי על הפגישה אתו, משום שביני ובינו יש חפיפה מוחלטת מבחינה אידיאולוגית, גם בשאלות של שלום וביטחון וגם בשאלות של חברה וכלכלה".

יו"ר העבודה הוסיף כי קיים שיחה ראשונה עם ציפי לבני, שלקראת הבחירות הקודמות הודיעה כי לא תרוץ במסגרת מפלגת התנועה בראשה עמדה: "ביום חמישי אקיים איתה שוב שיחה נוספת. אבל מחר אקיים שיחה עם אהוד ברק, שבהחלט תהיה שיחת מפתח".

לקראת הפגישה המתוכננת בין ברק ופרץ, הצהירו השניים כי יהיו מוכנים לוותר על המקום הראשון במידה ויוסכם על ריצה משותפת של מפלגותיהם בבחירות לכנסת. בראיון שהעניק ביום חמישי שעבר לחדשות 12, אמר פרץ כי אינו דוחה את האפשרות להיות מספר 2 של ברק: "אשקול כל מהלך שיהיה לטובת המדינה, מהלך שייצור סיכוי לבנות גוש גדול שיחליף את ממשלת נתניהו. מה שמעניין אותי זה איך בונים אלטרנטיבה אלקטורלית – אבל אלטרנטיבה אידיאולוגית. שני הדברים חייבים ללכת ביחד. זה הדבר שיעמוד לנגד עיניי, ונבדוק בהחלט מה הדרך הנכונה, מה האישיות הנכונה".

ברק מצדו השיב באותה מטבע. בראיון אתמול לנחמה דואק ואטילה שומפלבי ברדיו 90, הוא לא דחה על הסף את האופציה לוותר לפרץ על המקום הראשון: "מעולם לא הצבתי שום תנאי. אני לא עומד על זה שאני אהיה מקום ראשון. הדבר היחיד שצריך להכריע הוא מה יותר טוב למערכת. אני יכול לשרת כמספר 2 של עמיר פרץ בדיוק כמו שהוא אמר שהוא מוכן לשרת כמספר 2 שלי". 

תגיות:אהוד ברקעמיר פרץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה