חדשות בארץ

"ליברמן ומפלגתו המושחתת לא מהווים עבורנו בעיה"

בליכוד ממשיכים במאמצים ללכת על הראש של ליברמן, ופנו לבכיר מפלגתו לשעבר בהצעה לנהל את המטה הרוסי בתמורה למינוי בכיר. גורמים בליכוד ובסביבת ראש הממשלה אישרו את הדברים, אך הבהירו כי לא הוצע תמורתו מינוי

גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גפני (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת דגל התורה, ח"כ משה גפני, תקף אמש (שלישי) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והבהיר כי מפלגתו, שחרתה על דגלה סמלי אנטי-דת, אינה מהווה עבור החרדים בעיה. "אנחנו נמצאים כעת בעיצומה של מערכת בחירות חשובה מאין כמותה. ליברמן ו-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו שנחקרו במשטרה לא מהווה בכלל בעיה בשבילנו", אמר גפני לנציגי המפלגה בירושלים.

דבריו של גפני מגיעים לאחר שמוקדם יותר דווח כי ביהדות התורה נמנעים מלתקוף חזיתית את ליברמן, בטענה כי זה עשוי לחזק אותו אלקטורלית, חשש שלטענת גפני אינו בנמצא. בהמשך לכך, גפני העריך כי חרף הסקרים שמנבאים כי ליברמן יהווה לשון מאזניים בממשלה הבאה, צפוי כי מי שירכיב את הממשלה הבאה הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אנחנו צריכים להביא עשרה מנדטים כמו שמרן (הרב חיים קנייבסקי – א"פ) אמר, וירושלים צריכה להיות הדגל בעניין הזה".

 

על הראש של ליברמן: נמשכים המאמצים לרוקן את כוחה של ישראל ביתנו

במסגרת מאמצי הליכוד לרוקן את בסיס כוחו של ליברמן, מוקדם יותר היום דווח ב'וואלה' כי בליכוד פנו באחרונה לח"כ רוברט אילטוב, ששימש עד לבחירות האחרונות כיו"ר סיעת ישראל ביתנו, והציעו לו לנהל את מטה השטח של הליכוד במגזר הרוסי, בתמורה למינוי כדירקטוריון בחברה ממשלתית או מינוי לשגריר.

אילטוב, כמו גם גורמים בכירים בליכוד, לא הכחיש את הדיווח, ואמר כי "פונים אלי מכל מיני מפלגות. כרגע זה לא מעניין אותי, אני בתהליכים של הקמת חברה פרטית. יכול להיות שיותר מאוחר אמצא את דרכי חזרה למערכת אבל כרגע זה לא רלוונטי". עם זאת, גורמים בסביבת נתניהו הבהירו כי "לא הוצעו שום תפקידים, אלא עבודה בשכר ותשלום בלבד במטה הבחירות".

עם דבריו בחודש שעבר כי מפלגתו תכפה "ממשלת חירום לאומית-ליברלית" בשיתוף הליכוד וכחול לבן - ללא המפלגות החרדיות, תקפו בש"ס את ליברמן ומסרו כי "אביגדור ליברמן לא רלוונטי יותר. הוא יישאר מחוץ לממשלה הבאה. גמר עם הימין, נעול בשמאל ולכן הוא לחוץ, היסטרי, מנסה לקושש קולות אבל הוא ייכשל כמו תמיד. ליברמן, שפעם אומר ככה ופעם אחרת, הוכיח שוב שהוא פוליטיקאי ציני ולא אמין".

לדבריהם, "ליברמן משקר כשהוא אומר שהחרדים דרשו הגדלת תקציבים לישיבות. שקר וכזב. המפלגות החרדיות כלל לא עסקו בתקציבים במשא ומתן הקואליציוני האחרון עם הליכוד. השיחות היו רק בענייני דת ומדינה. ליברמן לעומת זאת העלה דרישות כספיות מפליגות לעולים מחבר העמים".

תגיות:הליכודמשה גפניאביגדור ליברמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה