חדשות בארץ

דרעי העניק ספח תעודת זהות ראשון לעיר נוף הגליל

בעקבות החלטתם של תושבי נצרת עילית לשנות את שמה של עירם לנוף הגליל, העניק שר הפנים אריה דרעי ספח תעודת זהות ראשון עם שמה החדש של הרשות המקומית לעומד בראשה, רונן פלוט

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חותמת רשמית: שר הפנים אריה דרעי העניק (ראשון) לראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, ספח חדש לתעודת הזהות שלו, בה נכתב שמה החדש של העיר, ששונה לאחרונה.

בטקס המיוחד, שנערך בלשכתו של דרעי בירושלים, השתתפו מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, פרופ' שלמה מור יוסף, ומנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן.

כזכור, בחודש שעברו אישרו תושבי נצרת עילית – במשאל תושבים ראשון מסוגו מישראל – כי שמה של עירם ישונה ל"נוף הגליל". במשאל השתתפו 10,242 בני אדם. 79.7% אחוז מכלל המצביעים תמכו בשם החדש שנבחר. בעקבות תוצאות המשאל, חתם דרעי על הצו לשינוי שמה של העיר.

היוזמה לשינוי שמה של נצרת עילית הובלה על ידי פלוט, שנבחר בשנה שעברה לכהונה שנייה. לאחר הבחירות הוא הודיע על כוונתו להקנות זהות עצמאית לנצרת עילית ולשים סוף ל"בלבול הכרוני", כהגדרתו, בינה לבין העיר הערבית הסמוכה נצרת. "זה הגיוני שאנחנו מקבלים צ'קים של עיריית נצרת והם מקבלים צ'קים שלנו?", שאל פלוט בכנס לסיכום מערכת הבחירות. "אין מנוס אלא להחליף שם. אנחנו לא צריכים להצטדק שאנו לא נצרת. במקום לתקן את כולם כל הזמן, צריך לתקן את הטעות פעם אחת ולתמיד, להעניק לנצרת עילית שם שמבדל אותה מנצרת, שיתחבר למהפכת ההתחדשות שמתחוללת בעיר וימתג אותה בזהות החדשה".

עם מתן ספח תעודת הזהות לראש העיר נוף הגליל, בירך דרעי את פלוט על הצלחת התהליך ואמר: "אני מאחל לעיר, שאכן תהיה כפי שהיא נקראת – נוף הגליל. שתהיה למוקד הגליל ובה מקומות תעסוקה, תושבים מאושרים ועובדים, וכל שנדרש להצלחת העיר. שיהיה בהצלחה רבה לראשי העיר ותושביה".

תגיות:אריה דרעירונן פלוטנוף הגליל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה