חדשות יהדות

הגיע לגמר תיקונו? החסיד טבל במקווה, ואמר 'מחול לך' שלוש פעמים - והחתול נמצא מת

סיפור מרגש שאירע לאחרונה במקווה של חסידי סאטמר בבני ברק: החתול שזכה לתיקון בזכות טבילה במקווה 

אא

רב בית כנסת 'דברי שיר' בבני ברק, הרב יהודה אריה דינר - פרסם לאחרונה סיפור מפעים בעלון 'דברי השירה' השייך לבית הכנסת: חתול נכנס למקווה טהרה של חסידי 'סאטמר' בבני ברק, וסירב לעזוב למרות כל ה'איומים' וההפחדות. 

את הסיפור הביא הרב בשם הגבאי של המקווה, שסיפר לו את אשר ראה במו עיניו. וכך סיפר הגבאי: "לאחרונה הגעתי לנקות את המקווה, וראיתי חתול שקפץ לחדר שנמצא ליד המקווה. לקחתי מקל כדי לסמן לחתול שייצא מכאן, אבל החתול לא זז".

כשראה הגבאי כך, אמר לחתול שלוש פעמים: "מחול לך, מחול לך, מחול לך", והחתול החל לצעוד לעבר הדלת - אך נעצר בפתח ועדיין סירב לצאת. "הגבאי הבין שקורה כאן דבר לא רגיל, והחליט שוב לדבר לחתול ואמר לו: 'אני אגיד לחבר שלי שיטבול עבורך'", סיפר הרב דינר. 

הלך הגבאי וקרא לאחד החסידים ששהו במקום, וביקש ממנו לטבול עבור כפרתו של החתול, וכך היה. החסיד טבל במקווה ואמר שוב לחתול "מחול לך", שלוש פעמים. 

לתדהמתם של הנמצאים במקום - באותו רגע החתול נאות לצאת דרך הדלת, אך כעבור כמה דקות הוא נמצא מת בחוץ. הרב דינר שהרגיש שאירע פה מקרה יוצא דופן, החליט ללכת לגר"ח קנייבסקי ולשאול אותו על נסיבות התקרית. תשובת הגר"ח קנייבסקי הייתה כי "ככל הנראה הייתה כאן נשמה שהייתה צריכה לעשות איזה תיקון, ועלינו לדעת שהעולם הזה אינו הפקר", דבריו. 

תגיות:מקווהחתולתיקוןחסיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה