חדשות יהדות

הרב קנייבסקי הורה: "תלמד עם ילדים יתומים" – האברך ואשתו נושעו בילד

לאחר 13 שנות המתנה, זכו האברך ורעייתו לחבוק ילד, וזאת לאחר שהרב קנייבסקי בירך ואמר לאברך ללמוד עם ילדים יתומים. "כעת אני רואה בחוש את מה שכתוב: 'אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך'", אמר האברך המאושר

תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

סיפור המופת הבא מגיע ממודיעין עילית. בסוף השבוע שעבר נולד למשפחת ט., המתגוררת בעיר, בן ראשון לאחר 13 שנים של ציפיה לילדים ותפילות מעומק הלב. אב המשפחה א. הינו אברך, הלומד עם ילדים יתומים במסגרת פרויקט "בני מלכים" של ארגון "זה לזה", המנוהל על ידי הרבנית רייזי רוטנברג.

מנהל הפרויקט, הרב יהודה פריזנד, דואג 'לשדך' בין אברכים לבין ילדים שאחד מהוריהם נפטר. לכל יתום 'מוצמד' אברך, הלומד אתו לפחות שלוש פעמים בשבוע, ולעיתים אף מלווה אותו לתפילות בבית הכנסת. החונכות המסורה של האברכים מסייעת להקל במעט על הקשיים של היתומים הרכים, שזקוקים ליד תומכת ומכוונת, שתעזור להם בין היתר בשינון חומר הלימודים.

בעקבות האירוע המשמח במשפחתו, חשף האברך א. את סודו האישי בפני הרב פריזנד ואת החוט המקשר בין לידת הילד לפעילותו בפרויקט "בני מלכים". שנים ארוכות חיכו הוא ורעייתו להיפקד ולחבוק ילד: "כמובן התפללנו, ביקשנו וידענו שתפילות לא שבות ריקם". האברך המשיך וסיפר כי לפני כשנתיים הוא הגיע למעונו של הרב חיים קנייבסקי בבני ברק, על מנת לקבל ממנו ברכה להיפקד בזרע של קיימא. תשובתו הקצרה של הרב לא. הייתה: "תלמד עם ילדים יתומים".

א. לא היסס לרגע, ופנה לארגון "זה לזה" המסייע ליתומים ולאלמנות. הוא אמר לאנשי הארגון שברצונו ללמוד עם ילד יתום בעירו, והם קישרו אותו עם מנהל הפרויקט "בני מלכים". בתוך מספר ימים החל א. לחנוך ילד יתום. לפעמים הוא אף לומד עם שני ילדים, אך לדבריו את הסיבה להצטרפותו לפרויקט לא גילה לאיש: "סוד ששמרנו עליו, אני ואשתי".

"כעת אני רואה בחוש את מה שכתוב: 'אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך'", אמר האברך המאושר לרב פריזנד. "אנו מודים לקב"ה על המתנה הגדולה שנתן לנו, ולא פחות מכך אני מודה על הזכות שניתנה לי ללמוד עם יתומים ולראות מקרוב את פעילות הארגון היקר והחשוב".

יתומי המלחמה יתחילו לחייך בזכותך!

הנופש הגדול של הידברות ליתומים הטריים – בחג הפסח הקרוב, עם אומנים, רבנים והמון הפתעות ופרסים.

יחד נְשַׂמֵח!

לחצו כאן או התקשרו 073-222-1212 כדי להצטרף לחיבוק הגדול ליתומי המלחמה – בנופש הגדול של הידברות

תגיות:הרב חיים קנייבסקייתומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה