חדשות בארץ

דרעי: קמפיין ההסתה של ליברמן – לא אמין ולא ראוי

סרטון התעמולה האנטי-חרדי שהפיץ יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, עורר סערה ברשתות החברתיות. יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיב: "איווט, ההתקפות שלך נגדנו בסרטוני הסתה לא אמינות ובעיקר לא ראויות"

דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיב הערב (שני) על סרטון התעמולה האנטי-חרדי שהעלה הבוקר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לרשתות החברתיות.

"איווט, במשך עשרות שנים שיתפת פעולה באופן מלא עם המפלגות החרדיות – בכל התחומים ובהתלהבות גדולה, מלפני הקלעים ומאחוריהם", אמר דרעי. "אני גם בטוח שתשתף איתן פעולה בעתיד. ההתקפות שלך נגדנו בסרטוני הסתה לא אמינות, ובעיקר לא ראויות".

חבר מפלגתו של דרעי, חבר הכנסת יעקב מרגי, תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו: "אני לא מבין איך ליברמן לא מקיא מהגועל של עצמו. קמפיין אנטישמי – ורק כדי למחוק את בזיון ההשפלה שהוא עבר בבחירות האחרונות, ולא משנה מה המחיר".

הסרטון שפרסם ליברמן נועד להציג את ראש הממשלה בנימין נתניהו כמי שמובל על ידי המפלגות הדתיות והחרדיות. נתניהו הולבש בו בלבוש חרדי, כשמאחוריו בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, יעקב ליצמן ודרעי. על רקע זה הופיע הכיתוב "נתניהו ימין חזק? נתניהו ימין מתחזק!" – שיבוש מכוון של סיסמת הבחירות בה השתמש הליכוד בבחירות הקודמות.

גולשים רבים ברשתות החברתיות הגיבו בזעם על הסרטון התעמולתי האנטי-חרדי של ליברמן. יו"ר ישראל ביתנו הותקף גם מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. כך, לדוגמה, אמר פעיל השמאל אלדד יניב כי הסרטון הוא "בדיוק כמו הכרזות של רבין עם כפייה". גינוי לליברמן השמיע גם יאיר (יאיא) פינק, שהודיע אתמול על עזיבתו את מפלגת העבודה והצטרפותו למפלגה החדשה של ברק. פינק חובש הכיפה, המחזיק בדעות ליברליות, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הקמפיין החדש של ליברמן הוא דוחה עם סממנים אנטישמיים".

היו רבים שהעדיפו להתייחס לליברמן בלגלוג על שהפך את עורו ביחס לחרדים. בדומה לדבריו של דרעי, הם תקפו את חוסר האמינות שעולה מהקמפיין אותו מובילה ישראל ביתנו, וזאת לאור שיתוף הפעולה של ליברמן עם המפלגות החרדיות לאורך השנים.

תגיות:אביגדור ליברמןש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה