חדשות בארץ

רכש נוסף למפלגתו של ברק: נכדתו של יצחק רבין

נועה רוטמן (בן ארצי), נכדתו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, הודיעה על הצטרפותה למפלגתו של אהוד ברק: "אי אפשר עוד לשבת מנגד"

ברק (צילום: פלאש 90)ברק (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ממשיך בגיוס מועמדים למפלגתו החדשה, שעל הקמתה הכריז ביום רביעי שעבר במסיבת עיתונאים. הבוקר (שני) הודיעה נועה רוטמן (בן ארצי), נכדתו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל, על כניסתה לזירה הפוליטית במסגרת מפלגתו של ברק.

רוטמן, עורכת דין בהכשרתה ותסריטאית בעיסוקה המקצועי, מסרה כי "ההחלטה להצטרף לעשייה הפוליטית לא הייתה פשוטה. אבל אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב, מקרוב מאוד, את מחיר השנאה וההסתה. אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית, והיא איננה גזירת גורל". היא ציינה כי היו לה בעבר מחלוקות עם ברק, "אבל זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים, בעלי ניסיון שלא מפחדים. שמוכנים לשלם את המחיר, שלא באים לחמם את הכיסא. נדמה לי שאנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול. אם לא הייתי עושה מעשה כעת – לא הייתי שלמה עם עצמי".

ברק בירך על הצטרפותה של רוטמן. "חובתנו", אמר, "להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה הייתה צריכה להתמודד. אני מתכוון לעשות את הכל על מנת לאתחל את המדינה מחדש, על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו".

יאיר (יאיא) פינק, שהתמודד בבחירות הקודמות לכנסת ברשימת מפלגת העבודה והוצב בה במקום ה- 12 הבלתי ריאלי, הודיע אתמול על הצטרפותו למפלגתו של ברק. פינק, הנחשב לנאמנה ומקורבה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ', אמר: "יש לנו 80 ימים לנער את מערכת הבחירות ולצאת מהאדישות. אין לנו את הפריבילגיה לשבת ולצפות מהצד בשידור חוזר של מערכת הבחירות. אעשה כל שביכולתי שהפעם נצליח להחליף את נתניהו על ידי הצבת אלטרנטיבה עם סכין בין השיניים מבלי להתבייש בערכים שלנו".

כזכור, המצטרפים הראשונים למפלגתו של ברק, שהופיעו עמו במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר, היו סגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן, איש העסקים קובי ריכטר ופרופ' יפעת ביטון. בבחירות הקודמות התמודדה ביטון במסגרת מפלגת "גשר" של אורלי לוי אבקסיס, שלא עברה את אחוז החסימה.

תגיות:אהוד ברקבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה