חדשות בארץ

עוד התנשאות? הפרשנית הפוליטית כינתה את בוחרי הימין "עדר עיוור"

פרשנית חדשות 12, רינה מצליח, הרגיזה את מצביעי מחנה הימין כשאמרה כי "האידיאולוגיה היחידה שלהם זה ביביאולוגיה, הם הולכים אחריו כמו עדר עיוור". בליכוד הגיבו: "דוגמה נוספת לעיתונאית אובייקטיבית"

נתניהו בוועידת הליכוד, מרץ 2019 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)נתניהו בוועידת הליכוד, מרץ 2019 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

עיתונאית חדשות 12, רינה מצליח, הצליחה להרגיז בסוף השבוע רבים במחנה הימין לאחר שכינתה את בוחריו "עדר עיוור".

מצליח טענה כי החודשים האחרונים מהווים "שעת שפל", כהגדרתה, למחנה הימין בישראל. "מחנה זה נחשב בדרך כלל למחנה מאוד אידיאולוגי. בליכוד החזיקו מעצמם כל השנים כמפלגה אידיאולוגית, ובוודאי במפלגות שמימין לליכוד. אבל בחודשים האחרונים רואים שמחנה הימין בישראל התפשט מכל אידיאולוגיה", אמרה מצליח.

"הם נוטים לומר, וגם אנשי השמאל אומרים זאת, שכחול לבן זו מפלגה של 'רק לא ביבי', שזו לא אידיאולוגיה", הוסיפה העיתונאית הבכירה. "במידה מסוימת הם צודקים. אבל מה יש למחנה הימין להציע בחודשים האחרונים? האידיאולוגיה היחידה שלהם זה ביביאולוגיה, זה 'רק ביבי'. כי ביבי לוקח אותם לבחירות כשהם לא רוצים. כי ביבי רוצה לבטל בחירות שהם רוצים. כי ביבי אומר 'או ביבי או טיבי' ומזמין את טיבי. כי ביבי מוכר את משרד הביטחון ואת משרד המשפטים לשמאל, ומנסה לקחת גם את כחול לבן. הוא עושה כל מה שהוא רוצה, נכנס לסמטאות אפלות שרחוקות מהאידיאולוגיה הימנית, והם הולכים אחריו כמו עדר עיוור".

הגולשים הימניים ברשתות החברתיות הגיבו בכעס על התיוג שהדביקה להם העיתונאית, ומהליכוד נמסרה התגובה הבאה: "רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. דוגמה נוספת לעיתונאית אובייקטיבית. השמאל ממשיך להתנשא על רוב העם – המחנה הלאומי ומצביעי הליכוד. התשובה שלנו תגיע בקלפי".

מצליח מצדה לא נותרה חייבת, וכתבה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה: "לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שאבי גבאי בגד בבוחריו וצריך ללכת הביתה, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שמפלגת העבודה צריכה להתפרק, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שלבני גנץ אין מנהיגות – ולא יסתמו לי את הפה גם היום".

תגיות:בחירות 2019רינה מצליחהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה