חדשות בארץ

גבי אשכנזי: אין לי בעיה לשבת במפלגה אחת עם ברק

בריאיון ל"פגוש את העיתונות", הגיב מספר 4 בכחול לבן, גבי אשכנזי, על חזרתו של אהוד ברק לזירה הפוליטית. הוא אמר כי למרות המתחים בעבר בינו לבין ברק, אין מניעה לביצוע חבירה בין כחול לבן לבין מפלגתו החדשה של ברק

אשכנזי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)אשכנזי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

מספר 4 במפלגת כחול לבן, חבר הכנסת גבי אשכנזי, אמר בסוף השבוע כי למרות משקעי העבר עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אין לו בעיה לשבת אתו יחד במפלגה אחת.

בראיון לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ קשת 12, אמר אשכנזי כי מבחינתו פרשת הרפז – שהתרחשה בסוף תקופת כהונתו כרמטכ"ל, בעת בה ברק כיהן כשר ביטחון – שייכת לעבר: "אמרתי את זה כמה פעמים. השארתי את זה בעבר – לא תקוע שם. אני מסתכל קדימה – באתי בשביל לשרת את המדינה. אין לי שום בעיה לשבת עם ברק או לדבר איתו". אשכנזי הוסיף כי הוא נפגש מעת לעת עם ברק באירועים אקראיים, וכי הם "לוחצים ידיים, מחליפים מלה".

בהתייחסו לאפשרות לחיבור בין כחול לבן לבין המפלגה החדשה שעל הקמתה הכריז ברק בשבוע שעבר, אמר הרמטכ"ל לשעבר: "לנו ולברק יש מטרה משותפת, אנחנו לא יריבים. אם הוא יסייע להחלפת השלטון – אהלן וסהלן. אנחנו לא פוסלים אף אחד". הוא הדגיש, עם זאת, כי טרם נעשתה פנייה בנידון מצדו של ברק. אשכנזי הוסיף כי להבנתו ברק מתכוון לחבור למפלגת העבודה ולמרצ: "מבחינתנו זה לא בהכרח דבר גרוע. אנחנו לא שמאל, אנחנו מרכז. אם אהוד יעשה איחודים בשמאל, אז במפה הפוליטית של ישראל תהיה חלוקה ברורה של גוש בשמאל, גוש במרכז – מפלגת כחול לבן גדולה – וגוש בימין".

בתוך כך, על פי הדיווח של "ישראל היום", בכחול לבן מותחים ביקורת נוקבת על התנהלותו של היו"ר בני גנץ. בכירים במפלגה צוטטו בעיתון כמי שטענו כי "גנץ הוא סוג של צב", וכי קבלת ההחלטות שלו איטית מאוד, עובדה הפוגעת בקמפיין הבחירות של המפלגה. "בשורה התחתונה", אמרו הגורמים, "מדובר בשלושה רמטכ"לים וקבלת החלטות של כתב במחנה". בכחול לבן מסרו בתגובה כי "בזכות תהליך קבלת ההחלטות של בני גנץ זכתה כחול לבן להישג חסר תקדים". עוד נאמר בהודעה כי "בימים אלה נבנית האסטרטגיה שתוביל אותנו להחליף את השלטון בספטמבר, ואת זה נעשה למרות כל המקטרגים".

 

תגיות:בני גנץאהוד ברקבחירות 2019גבי אשכנזיכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה