חדשות בארץ

הלילה: נמשכו הפרות הסדר במזרח ירושלים

פלסטינים המשיכו גם הלילה להתעמת עם שוטרים ולוחמי מג"ב בכפר עיסאוויה ובשכונות נוספות במזרח ירושלים. כוחות הביטחון עצרו 6 חשודים בהשתתפות פעילה בהפרות הסדר

עיסאוויה, תמונת ארכיון (צילום: Sliman Khader/Flash90)עיסאוויה, תמונת ארכיון (צילום: Sliman Khader/Flash90)
אא

פלסטינים במזרח ירושלים המשיכו גם הלילה (בין שבת לראשון) להפר את הסדר במספר שכונות ולהתעמת עם שוטרים ולוחמי מג"ב. הם יידו אבנים ובקבוקי תבערה, השליכו חפצים וירו זיקוקים לעבר הכוחות. לשמשותיה של הרכבת הקלה נגרם נזק. השוטרים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ועצרו 6 בני אדם, שעל פי החשד לקחו חלק פעיל בהפרות הסדר. במהלך העימותים, נפצעו 2 שוטרים באורח קל.

המתיחות של הימים האחרונים במזרח ירושלים מתרכזת בכפר עיסאוויה. ביום חמישי האחרון התעמתו צעירים פלסטיניים עם שוטרים שפעלו בכפר. במהלך העימותים, צעיר רעול פנים החל בירי זיקוקים בכינון ישיר לעבר הכוח, ממרחק של מטרים ספורים. בשל סכנת החיים שנשקפה לכוח, אחד הלוחמים ירה לעבר רעול הפנים באופן ממוקד. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש, ולאחר מכן מת מפצעיו. ההרוג הוא מוחמד סמיר עביד, בן 20, ובמשטרה ציינו כי הוא נעצר בעבר בשל כוונה לבצע פיגוע ירי והשתחרר לאחרונה ממאסר.

במהלך סוף השבוע עצרו כוחות הביטחון 19 בני אדם, החשודים בהשתתפות בהפרות הסדר האלימות שהתרחשו בעיסאוויה. החשודים זוהו וסומנו במהלך הפעילות ולאורך השבוע כמי שלקחו חלק בהפרות הסדר, שכללו יידוי אבנים ובקבוקי תבערה ושיגור זיקוקים לעבר אזרחים ושוטרים. בכביש 1 הסמוך לכפר נעצרו 3 חשודים, לאחר שבחיפוש שעשו השוטרים ברכבם אותרו בקבוק ובו חומר דליק, רעלה וממצאים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "הפעילות נמשכת כל העת ברחבי העיר, ובמוקדי החיכוך בפרט, על מנת לשמור על בטחון האזרחים. כמו כן, נבוא חשבון עם כל מי שלוקח חלק בהפרות סדר במטרה לפגוע באזרחים ובשוטרים".

תגיות:מג"בירושליםהפרות סדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה