חדשות יהדות

מצמרר: היתום בן ה-12 הגיע לניחום אבלים

מרדכי ניישטט בן ה-12, ששכל את אביו הרב מאיר ניישטט ז"ל לפני כחודש וחצי, הגיע לניחום אבלים בבית משפחת גרבר, לאחר שהללו שכלו את ראש המשפחה – הרב מרדכי גרבר ז"ל. "עכשיו השם קרוב אליכם, כל מה שתרצו – תבקשו, ומיד תקבלו", אמר הנער. צפו בסרטון

אא

אבל גדול ירד השבוע על בני משפחת גרבר מאלעד, לאחר ששכלו את ראש המשפחה – הרב מרדכי גרבר ז"ל, שנהרג במהלך הלווייתו של הגר"ש וואזנר זצ"ל. אל ניחום האבלים הגיע גם מרדכי ניישטט, נער בן 12 ששכל את אביו הרב מאיר לפני כחודש וחצי, וסיפר כי בשעתו הגיע הרב גרבר ז"ל אף הוא, לנחם את בני משפחתו של ניישטט בדבריו המחזקים והמעודדים. "שמי מרדכי ניישטט, ואבא שלי נפטר לפני חודש וחצי", אמר הנער, "והוא הגיע לנחם את אבא שלי וסיפר לנו שני סיפורים שקרו עם אבא שלו ואמא שלו שנפטרו: פעם אחת כשישן, הוא חלם שהוא רואה את אביו לידו והוא מטייל איתו עד לשער של ישיבת 'חכמי לובלין', ואבא שלו התעניין האם קשה לו. לאחר שהוא התעורר הוא פנה לרב וואזנר וביקש שיפתור לו את החלום, ומרן ענה ש'סימן שאבא שלך דואג לך ויעזור לך בכל מה שאתה צריך".

דברי האמת שיצאו מליבו של הנער האמיץ, מצאו את דרכם היישר אל לב האבלים ואין עין שנותרה יבשה מדמעות. "אז הוא אמר לנו 'תתחזקו, וכל דבר שאתם צריכים לבקש מהשם – תבקשו. כי עכשיו, הקב"ה יותר קרוב אליכם", הוסיף היתום הקטן לעורר את ליבות הנוכחים ולחזקם באמונה, "ואני יכול להגיד לכם שניסיתי את זה בעצמי כמה פעמים, וזה אכן נכון".

 

תגיות:ניחום אבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה