חדשות בארץ

הוגש כתב אישום: נהג בפראות ופרץ מחסום רכבת. צפו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד תושב הכפר בענה שבגליל, שנסע נגד כיוון התנועה בכרמיאל, ניסה לדרוס שוטר ופרץ לשטח מסילת רכבת בעיר. צפו בתיעוד הנסיעה הפרועה

(צילום: עיריית כרמיאל, דוברות המשטרה)(צילום: עיריית כרמיאל, דוברות המשטרה)
אא

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד צעיר בן 22, תושב הכפר בענה בגליל, שלפני שבועיים נהג בפראות בכרמיאל, נסע נגד כיוון התנועה ופרץ לשטח מסילת הרכבת בעיר.

ב- 10 ביוני, במהלך פעילות שיטור תנועה בכרמיאל, הבחינו השוטרים ברכב שנסע ללא לוחית זיהוי. הם סימנו לו לעצור, אך נהג הרכב הגביר את מהירות נסיעתו ואף ניסה לדרוס את אחד השוטרים.

החשוד המשיך בנהיגה פרועה בתוך העיר, תוך סיכון משתמשי הדרך – נהגים והולכי רגל. הוא ביצע עקיפות בנתיב הנסיעה הנגדי, והנהגים נאלצו לבלום או לסטות לשוליים. הולכי רגל שחצו במעבר חצייה נסוגו לאחור, על מנת שלא להיפגע מרכבו של החשוד.

השוטרים ניסו לחסום את נתיב הנסיעה של הנהג העבריין באמצעות ניידת ודוקרנים. אלא שהחשוד לא נרתע: הוא פרץ את המחסום המשטרתי, עקף שיירה של רכבים שהמתינו במחסום הרכבת, נסע נגד כיוון התנועה ופרץ את מחסום הרכבת, שנייה אחת בלבד לפני מעבר הרכבת על הפסים. נהג הרכבת נאלץ לבצע בלימת חירום.

(סרטון: עיריית כרמיאל, דוברות המשטרה)

השוטרים ערכו סריקות לאיתור החשוד ופתחו בחקירה, במהלכה אספו ממצאים. בתוך שעות ספורות אותר החשוד. הוא נעצר, ובהמשך – לבקשת המשטרה – הוארך מעצרו מעת לעת בבית משפט השלום בעכו.

בסיכומה של החקירה המשטרתית, גובשה תשתית ראייתית נגד הנהג, וכאמור היום הוגש נגד כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה. הוא מואשם בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד לרכב ואי עצירת רכב לפני מסילת ברזל. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

(סרטון: דוברות המשטרה)

תגיות:כרמיאלכתב אישוםמסילת רכבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה