חדשות בארץ

מלכיאלי: ליברמן פועל מתוך נקמנות אישית נגד נתניהו

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי אמר כי ש"ס תחשוף את פרצופו האמיתי של אביגדור ליברמן, שהיה "השותף הכי פעיל" בקשר עם המפלגות החרדיות וכעת שינה את עורו באופן ציני: "הוא מחכה לגרור אותנו למגרש שנוח לו. לא נשחק לידיים שלו"

מלכיאלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מלכיאלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) אמר כי יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פועל על מנת לגרור את המפלגות החרדיות לעימותים בסוגיות דתיות, אך ש"ס מסרבת להיגרר.

בראיון לבצלאל קהאן ברדיו "קול חי" הסביר מלכיאלי את הקו בו נוקטת ש"ס כלפי ליברמן, שלאחר שנים רבות של שיתוף פעולה עם המפלגות החרדיות טרק את הדלת ומוביל כעת קו אנטי-חרדי מובהק.

"ליברמן מנסה לגרור אותנו לנושאי דת. אנחנו לא שם. אנחנו אומרים למי ששוקל להצביע לליברמן או שחושב שהוא נהיה אנטי-דתי – זה לא האיש", אמר מלכיאלי. "ליברמן הוא לא אנטי-דתי ולא אנטי-חרדי. הוא שונא את נתניהו, איש חסר אחריות שהיה מוכן לגרור את המדינה לבחירות פעמיים בחצי שנה". הוא הוסיף כי "ליברמן רואה רק את עצמו, וכרגע שווה לו ללכת נגד הציבור החרדי, וגם נגד הציבור שלו עצמו. הוא משקר את המצביעים שלו".

"בתוך חדרי המשא ומתן הוא דרש כסף, לא נושאים אחרים. רק בתקשורת הוא דרש את חוק הגיוס, בתוך החדר הוא דרש 400 מיליון שקל לכל חבר כנסת, דרש שגרירים במקומות הזויים".

"אתה לא רוצה שליברמן יהיה מחר דאע"ש, צומת, שינוי או יש עתיד חדש. אתה רוצה להגחיך אותו – וזו בעצם האמת. טומי לפיד אמר 'אני שונא חרדים'. מה אתה אומר לליברמן? אתה היית אתנו יד ביד. רפאל איתן, טומי ויאיר לפיד מעולם לא עשו אתנו עסקים. ליברמן היה השותף הכי פעיל בקשר אתנו. מזה הוא מפחד – על זה הוא לא מגיב. הוא מחכה לגרור אותנו למגרש שנוח לו. לא נשחק לידיים שלו", הבהיר מלכיאלי.

"ליברמן פועל מתוך ציניות ונקמנות אישית נגד נתניהו. הוא לא יכול לומר את זה כי הציבור שלו ימני, לכן הוא מפיל את זה על החרדים. אסור לנו להגיש את הלחי השנייה, לכן אנחנו אומרים לו: 'הבעיה שלך לא אתנו, אתה שותף פעיל אתנו. הצבעת יחד אתנו, והנציגים שלך בוועדת הכספים היו שותפים מלאים לציבור החרדי. לך תתמודד עם האויב האמיתי שלך נתניהו, אל תבוא אלינו", סיכם חבר הכנסת של ש"ס.

תגיות:אביגדור ליברמןש"סמיכאל מלכיאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה