חדשות בארץ

ינון מגל קורא להחרים את מאסטר שף: "חוצפה שמזלזלת בציבור הדתי והמסורתי"

איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, תקף את ריאליטי הבישול מאסטר שף על הבישול הלא כשר המוצג בו וקרא לציבור להחרים את התוכנית: "אם כל מי שמרגיש ככה יעשה כמוני – הרייטינג של התכנית יירד, ואז יעשו שם חושבים"

מגל (צילום: פלאש 90)מגל (צילום: פלאש 90)
אא

איש התקשורת ינון מגל פתח אתמול (רביעי) במאבק מול מאסטר שף, תוכנית הריאליטי של קשת, וזאת בשל האוכל הלא כשר המבושל בה.

"כשהבנתי שמה שמבשלים במאסטר שף לא כשר, סגרתי את הטלוויזיה. זכותי", כתב מגל בחשבון הטוויטר שלו. בהמשך הוא הוסיף וקרא לחרם צפייה על ריאליטי הבישול: "אם כל מי שמרגיש ככה יעשה כמוני – הרייטינג של התכנית יירד, ואז יעשו שם חושבים. קדימה, לכו עם התחושות שלכם".

"מתברר שאני לא לבד ולעשרות אחוזים בציבור זה מפריע", המשיך מגל, "אבל זה לא מפריע לקשת. אל תהיו פראיירים, תעבירו ערוץ. שיטגנו שם כלבים וחתולים".

דבריו של מגל, לשעבר חבר כנסת, גררו גל של תגובות מצדם של הגולשים. חלקם תקפו אותו, אך רבים אחרים הביעו בו תמיכה והתרעמו על תופעת האוכל הטרף המוצג בתוכניות בישול רבות. אחד מהמגיבים היה העיתונאי בן כספית, שיצא נגד קריאתו של מגל לחרם על התוכנית. מגל השיב לו: "זו חוצפה שמזלזלת בציבור הדתי והמסורתי. מה היית אומר אם היו מבשלים שם כלבים?". בתשובה לכספית, שטען כי "כל אחד יעשה מה שרוצה ולא לפגוע בסטטוס קוו", כתב מגל: "יש גם קהל גדול שזה פוגע בו, אפילו אם הוא מיעוט, אין לו זכויות? אם יש מחלוקת למה לשדר? אני לא יכול לראות תוכנית כזאת, ומי שכמוני זה מפריע לו ועדיין רואה אותה הוא פראייר. שיכבדו אותנו".

תגיות:ינון מגלמאסטר שף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה