חדשות בארץ

מפקד פיקוד צפון: נסראללה בלחץ – לבנון עלולה לשלם מחיר כבד במערכה הבאה

בטקס לציון 13 שנים למלחמת לבנון השנייה, אמר האלוף אמיר ברעם כי חיזבאללה ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון ובונה תשתיות של טרור: "אם תיאסר עלינו מלחמה נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חסות – בכל מקום שיידרש"

האלוף אמיר ברעם (צילום: דובר צה"ל)האלוף אמיר ברעם (צילום: דובר צה"ל)
אא

מפקד פיקוד צפון, האלוף אמיר ברעם, נאם הערב (שלישי) בטקס הזיכרון השנתי לחללי מלחמת לבנון השנייה שהתקיים בהר אדיר.

ברעם, שנכנס לתפקידו לפני כחודשיים, אמר כי "13 השנים שחלפו מאז מלחמת לבנון השנייה והיציבות הביטחונית שהביאה לגזרה הן ההוכחה הטובה ביותר להרתעה שיצרה המלחמה". הוא ציין, עם זאת, כי "חיזבאללה ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון בניגוד להחלטת האו"ם, בונה בכפרים, ממש פה ממול, תשתיות של טרור ורקטות ומתכוון לנסות ולאיים עלינו גם באמצעות כוחות התקפיים".

"נאמנותו של חיזבאללה הייתה ועודנה למנהיג העליון באיראן, ולא לאזרחי לבנון", הדגיש האלוף בנאומו. "כתוצאה ישירה מכך, עלולה מדינת לבנון לשלם במערכה הבאה מחיר כבד על שיתוף הפעולה שלה עם הטרור השיעי. נמשיך לפעול לסיכול מאמצי חיזבאללה לאיים על ביטחוננו בחשאי ובגלוי, ככל שנידרש, ואם תיאסר עלינו מלחמה נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חסות – בכל מקום שיידרש".

"חזינו בהתלהמות ובצווחות של נסראללה בנאומו לפני שבועיים", הוסיף ברעם, "הכל כתוצאה מלחץ רב. על חיזבאללה להבין: לא נאפשר לו לממש את תוכניותיו ואת שאיפות ההרס שלו ושל פטרוניו באיראן".

כזכור, בנאום שנשא לפני כשבועיים לרגל "יום אל-קודס" המצוין באיראן, אמר נסראללה כי אם ארצות הברית תתקוף את איראן – ישראל היא זו שתשלם את המחיר: "מלחמה נגד איראן לא תישאר בגבולות איראן. משמעות המלחמה נגד איראן היא שכל האזור יבער. כל אלו ששיתפו פעולה [עם ארצות הברית] ישלמו את המחיר – ובראשם ישראל ומשפחת סעוד [בית המלוכה הסעודי]". נסראללה אף טען כי ארגונו מחזיק בטילים מדויקים "במספר מספיק כדי לשנות את פני האזור וכללי המשחק". לדבריו, "ישראל חלשה יותר מאי פעם למרות יכולותיה הצבאיות. אין הנהגה בישראל והיא נשענת לחלוטין על תמיכת ארצות הברית. היא מפחדת מטילים מלבנון, עזה, סוריה ואפילו עיראק".

תגיות:חסן נסראללהמלחמת לבנון השנייהפיקוד צפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה