חדשות בארץ

יאיר נתניהו: טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית

בנו של ראש הממשלה, המבקר בארצות הברית, אמר בראיון לערוץ האמריקני BlazeTV כי הנשיא טראמפ הוא "הידיד הטוב ביותר שהיה לישראל ולעם היהודי אי פעם בבית הלבן"

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיבח הלילה (שלישי) את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ואמר כי הוא "הידיד הטוב ביותר שהיה לישראל ולעם היהודי אי פעם בבית הלבן".

נתניהו הבן, המבקר בוושינגטון, אמר את הדברים בראיון לערוץ התקשורת האמריקני השמרני BlazeTV, שישודר במלואו מחר. בתשובה לשאלת המגיש ג'ון מילר, כתב הבית הלבן של הערוץ, מה דעתו על תיאורו הרווח למדי של נשיא ארצות הברית כגזען ואנטישמי, ענה נתניהו כי "טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות לירושלים ועל שהכיר בה וברמת הגולן. העם היהודי עדיין זוכר את כורש מלך פרס, שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה. יש לנו זיכרון ארוך טווח, והרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ואת הנשיא טראמפ. הוא כוכב רוק אמיתי בישראל".

בתשובה לשאלה אודות הגדר שבנתה ישראל בגבולה עם מצרים – שאלה שעלתה בהקשר של סוגיית ההגירה הבלתי חוקית ממקסיקו שנמצאת בכותרות בארצות הברית – אמר נתניהו: "הייתה לנו בעיה החל משנות האלפיים המוקדמות בגבול עם מצרים, שהוא מדבר פתוח. התחלנו לקבל זרימה גדולה של מהגרים לא חוקיים שחצו מאפריקה – כי למצרים יש גבול עם סודן, ומשם לשאר אפריקה. הם פשוט צעדו מסודן למצרים, ואז ישר לגבול עם ישראל ומשם עד לתל אביב"

"בישראל יש כ- 8 מיליון תושבים בלבד, כך שמאות אלפי מהגרים בלתי חוקיים יכולים להביא לבסוף לחורבנה. בשנת 2011 בנינו חומה מחוף לחוף בגבול עם מצרים, ומאז השלמתה ההגירה הבלתי חוקית נפסקה לחלוטין", הוסיף נתניהו.

תגיות:דונלד טראמפיאיר נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה