חדשות בארץ

הרשת כועסת על מקרי הטביעה הנוראיים בשבועות: "הורים, עד מתי? קחו אחריות"

הרשת זועמת בעקבות מקרי טביעה של ארבעה ילדים קטנים במהלך חג השבועות, ואחד נוסף אתמול (ב') בבוקר. "כמה אסונות עוד צריכים לקרות כדי שההורים סוף סוף יתעשתו ויבינו שאין דבר יותר יקר מהילדים?"

אא

הרשת זועמת בעקבות מקרי טביעה של ארבעה ילדים קטנים במהלך חג השבועות, ואחד נוסף אתמול (ב') בבוקר. 

במקרה האחרון טבע תינוק כבן שנה בבריכה פרטית בכפר יונה, וצוותי מד"א שהוזעקו לזירה הצליחו אמנם להחזיר את הדופק שלו, אך הוא פונה לבית החולים במצב קשה.

נועם לוי, חובש שקיבל את הקריאה והגיע לזירה סיפר כי התינוק היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר ששהה דקות ספורות מתחת למים. "התחלנו בהענקת טיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ותרופות מיוחדות. כאשר לבו חזר לפעום ומצבו התייצב - פינינו אותו לבית החולים תוך מתן סיוע נשימתי, כשמצבו קריטי".

שלושה מתוך ארבעת הילדים - טבעו בבריכות פרטיות, ואחד מהם בים. 

"כמה אסונות עוד צריכים לקרות כדי שההורים סוף סוף יתעשתו ויבינו שאין דבר יותר יקר מהילדים?", מזדעקים כעת גולשים ברשתות החברתיות, שטוענים כי מדובר בסוג של מגפה.

"הבריכות לא מסוכנות. ההורים מסוכנים", טוענות תגובות אחרות, שמפנות את האצבע המאשימה לחוסר תשומת לב מספקת של ההורים. "כמובן שהבריכות מסוכנות - אבל מה עם ההורים? איפה הראש שלהם בזמן שהילדים שלהם נמצאים לבד בבריכה", ממשיכים הגולשים לשאול. 

לפניכם כמה מהתגובות הנבחרות:

 

תגיות:שבועותטביעהילדיםבריכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה