חדשות בארץ

נסחפו עם סירת גומי בכינרת – וחולצו בשלום

שני אבות יצאו עם ארבעת ילדיהם לשיט בכינרת על גבי סירת גומי ונסחפו ברוח למרחק של כקילומטר מהחוף ללא יכולת לחזור. שוטרי השיטור הימי חילצו אותם בשלום

הכינרת, תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)הכינרת, תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

שוטרי השיטור הימי בכינרת חילצו אמש (שני) שני מבוגרים וארבעה ילדים, שיצאו לשיט באגם על גבי סירת גומי ונסחפו ברוח ללא יכולת לחזור.

ששת המחולצים – שני אבות וילדיהם בגילאים 4, 6, 2 ו- 7 – יצאו עם סירת הגומי מחוף אמנון. הם נתקלו ברוח מערבית, שסחפה אותם למרחק של כקילומטר, לשפך חוף סבוך בקנים הנקרא "שמורת הבטיחה". הקנים הסבוכים מנעו מהם את האפשרות לחזור לחוף.

לאחר קבלת הדיווח הראשוני במוקד 100 של המשטרה, הוזנקו שוטרי השיטור הימי בכינרת והחלו בסריקות. בתוך מספר דקות הצליחו השוטרים להגיע אל הסירה ולחלץ בשלום את הילדים והאבות.

במשטרה חידדו את הוראות הבטיחות השונות שיש לנקוט בהן: אין להיכנס למים על גבי אמצעי ציפה – אבובים, סירות גומי או מזרוני ים – וזאת עקב סכנת היסחפות. כמו כן, אין להיכנס לעומק המים מחשש להיסחפות. מומלץ להשאיר בחוף חבר צופה עם טלפון למקרה של מצוקה. בנוסף, מדגישים במשטרה כי על המפליגים באגם הכינרת להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת, ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה.

כזכור, לפני כשבועיים התחוללה דרמה גדולה במי הכינרת כאשר חמישה בני אדם שיצאו לשיט בסירת מפרש לא שבו לחוף והקשר עמם אבד. כוחות גדולים הוזנקו לזירה והחלו בחיפושים אינטנסיביים. לאחר מספר שעות, בסמוך לשעה 01:00 אחר חצות, אותרו הנעדרים במרחק של 7 ק"מ מהחוף וחולצו בשלום, בחסדי שמיים מרובים.

תגיות:הכינרתשיטור ימי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה