סלבס בהתחזקות

הפעם זה רשמי: סטטיק חושף את החיבור ליהדות, ואת ההתחזקות הרוחנית שלו

סטטיק חושף את החיבור שלו ליהדות:  השבת הראשונה ששמר בחייו בעקבות תפילה שנענתה 'מיד', השאלות ששאל בזכות אביו המדען, ועונג השבת המיוחד שחש

סטטיק עם הרב קוק (מתוך עמוד הפייסבוק של סטטיק)סטטיק עם הרב קוק (מתוך עמוד הפייסבוק של סטטיק)
אא

אחרי עומר אדם, יובל דיין, אביב אלוש, משה פרץ, נתן גושן ולי בירן - עכשיו מגיע תורו של הזמר לירז רוסו, המוכר לכולם בשם הבמה 'סטטיק'. 

כזכור, לפני כחודשיים פרסם הזמר בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא נראה לצד הרב דוב קוק מטבריה, ולצדה כתב את הדברים הבאים: "לפני שמירת שבת ראשונה בחיים, זכיתי ברגע קסום באמת בביתו של הרב. לא שאני מבין גדול, אבל בעיני זה עונג שבת".

על ההחלטה לטעום טעם שבת מהו ולשמור אותה לראשונה בחייו סיפר רוסו כי "הרב שלי אמר לי 'בוא תשמור איתי שבת פעם אחת'", אך אותה פעם הגיעה באופן די לא צפוי. "האמת זה סיפור מוזר, אבל עלה לי החום ל-41 בערך במכה. חום מטורף. אתה לא יודע מה לעשות עם עצמך, ואני לוקח כדורים וזה לא עוזר. לא עוזר. אמרתי לעצמי בלב, עם עצמי: 'אלוהים, אם אתה עכשיו עוזר לי - אני שומר את השבת הזאת כי הרב ביקש ממני לשמור', ותוך שעה ירד לי החום. אז אמרתי 'זהו'".

את הדברים חשף סטטיק בראיון מיוחד ל'ידיעות אחרונות' שבו סיפר כי אמו מגיעה מבית מאוד חרדי, ואביו הוא מדען - עובדה שדי בה לדבריו כדי להסתכל על המציאות בצורה קצת שונה, לשאול שאלות וללמוד. "אני גדלתי עם אמא שבאה מבית מאוד חרדי ואבא שהוא מדען, אוקיי? דוקטור לפיזיקה. זו כבר התחלה של הרבה מאוד שאלות".

על החיבור שהביא אותו ליהדות אומר סטטיק כי "יש משהו ביהדות שמאוד מאוד קוסם לי. משהו בשורשים. יש לי כיור בשר-חלב, מגן דוד תמיד עליי ופה מאחוריי כתוב 'ואהבת לרעך כמוך'. אז כאילו, אני מאוד מחובר, ואני פשוט אוהב ללמוד", סיכם. 

לסיפורי התחזקות של סלבס נוספים, לחצו כאן

תגיות:התחזקותסלבסיהדותסטטיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה