חדשות בארץ

"דרך קצרה ואינטנסיבית": טל רוסו הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים

האלוף במיל' טל רוסו, מספר 2 ברשימת מפלגת העבודה, הודיע כי לא יתמודד על תפקיד היו"ר ולא יציג את את מועמדותו לכנסת ה- 22: "מודה לחברי המפלגה וכלל הציבור על התמיכה הרחבה, לאורך הדרך הקצרה והאינטנסיבית שעברנו. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות"

רוסו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)רוסו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת טל רוסו (העבודה) הודיע הבוקר (שני) על פרישתו מהחיים הפוליטיים, פחות מ- 4 חודשים מאז נכנס אליהם.

את הודעת הפרישה מסר רוסו בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב: "נכנסתי לפוליטיקה לפני כארבעה חודשים עם תוכניות גדולות לשינוי במפלגת העבודה, ולא פחות מכך במדינת ישראל. במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו"ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה, ועל כן אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו"ר ומהרשימה לכנסת ה- 22".

"אני מאחל ליו"ר שייבחר להוביל את המפלגה להיות אלטרנטיבה שלטונית בעתיד, ומודה לחברי המפלגה וכלל הציבור על התמיכה הרחבה, לאורך הדרך הקצרה והאינטנסיבית שעברנו. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות", חתם רוסו את הודעתו.

האלוף במיל' רוסו, שכיהן בעבר כמפקד פיקוד הדרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים במטכ"ל, הודיע בחודש פברואר על הצטרפותו למפלגת העבודה. הוא שוריין על ידי היו"ר אבי גבאי במקום השני ברשימה לכנסת. כזכור, המפלגה ספגה את התבוסה הקשה בתולדותיה, כשקיבלה בבחירות לכנסת 6 מנדטים בלבד. בשבוע שעבר הודיע רוסו כי הוא מוותר על השיריון וכי ישקול להתמודד על תפקיד היו"ר. במכתב ששלח להנהלת סיעת העבודה כתב רוסו: "מפלגת העבודה היא מפלגה אידיאולוגית חשובה וערכית מעל לכל שיקול אישי. באתי למפלגה ולפוליטיקה בתקווה לשנות ולהשפיע, ולא להיצמד לכיסא פוליטי. עקב פיזור הכנסת, ויציאה לבחירות חוזרות, אני מוותר על מקומי כמספר 2 במפלגה, ואשקול להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה".

הנהלת העבודה החליטה בשבוע שעבר כי את היו"ר הבא יבחרו כל חברי המפלגה ולא רק חברי הוועידה. ההחלטה כפופה לאישור ועידת המפלגה. הבחירות צפויות להתקיים ב- 2 ביולי. עד כה הודיעו חברי הכנסת עמיר פרץ וסתיו שפיר כי יתמודדו על התפקיד. חבר הכנסת איציק שמולי שוקל את האפשרות להצטרף למירוץ, וכך גם סגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן, המעוניין להצטרף לזירה הפוליטית ובוחן אפשרויות שונות.

מוקדם יותר הבוקר הודיע חבר הכנסת לשעבר מטעם מרצ, ניצן הורוביץ, בי החליט להתמודד על ראשות מפלגתו מול היו"ר הנוכחית תמר זנדברג. "קיבלנו מועד ב' לתקן את מה שקרה בבחירות האחרונות ולעשות שמאל חזק. עוד הזדמנות כזו לא תחזור. לכן החלטתי עכשיו לשוב לפוליטיקה ולהתמודד על ראשות מרצ. בבחירות האחרונות כמעט נמחקנו. אם לא נתעשת, נתקן ונחבר כוחות נוספים – לא תהיה פעם הבאה", אמר הורוביץ בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות.

תגיות:מרצמפלגת העבודהניצן הורוביץבחירות 2019טל רוסו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה