סיפורים אישיים

נס על ציון אור החיים הקדוש: השליח התפלל  והבטיח הבטחה, החולה נרפא כליל בעיניו

רבה של שכונת גבעת משה בירושלים התבקש ללכת בשליחות לציונו של האור החיים הקדוש בהר הזיתים, ולהתפלל על אדם שעמד על סף איבוד הראייה. בחסדי השם יתברך - התפילה התקבלה, והחולה נרפא כליל לתדהמת הרופאים

אא

הרה"ג שלמה געשטטנר, רבה של שכונת גבעת משה בירושלים - מגיש סיפור מדהים שהתרחש על הציון של ה'אור החיים הקדוש' - רבי חיים בן עטר זצ"ל זיע"א, בהר הזיתים. 

לדברי הרב, מזה שנים רבות הוא נוהג לפקוד את ציונו של אור החיים הקדוש בלילי שישי או ביום שישי לפנות בוקר, ובמהלך השנים שמע לא מעט סיפורי ישועות שהתחוללו במקום. אחד הסיפורים היותר מפעימים קשור לסגולה שמיוחסת לאור החיים, שרבים טוענים כי תפילה במקום מסוגלת לריפוי בעיות עיניים. 

עוד סיפר הרב כי במו עיניו ראה אנשים שהיו על סף עיוורון ממש ולאחר שהתפללו בציון בדמעות, וקיבלו על עצמם ללמוד בספר של ה'אור החיים' - מחלת העיניים נעלמה כליל. "הם מקבלים על עצמם כי במידה ויתרפאו ממחלתם וישובו לראות כאחד האדם - הם ילמדו בכל יום קטע מספר 'אור החיים'", סיפר הרב בשיעורו, כפי שהובא ב'כיכר השבת'. 

הרב אף ציין כי גם חולים ששלחו שליח שיתפלל בעדם לרפואה ולקחו על עצמם ללמוד בספרו של אור החיים - זכו לראות ניסים גדולים. "התקשר אליי יהודי מחו"ל וביקש שאלך להבטיח בשמו על ציון אור החיים הקדוש שבמידה ותהיה לו רפואה לעיניו וראייתו תחזור אליו - הוא מבטיח ללמוד בספר מדי יום. אחרי שכבר נקבע תור לניתוח מסוכן בעיניו ואחרי שהתפללתי עליו ואמרתי את הבטחתו - הוא חזר לראות, והרופאים לא האמינו לנס שהתרחש עמו", סיכם. 

תגיות:עינייםאור החייםציוןתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה