חדשות בארץ

תיעוד: מעצר חוליית טרור שהשליכה בקבוקי תבערה

כוחות הביטחון עצרו מחבלים שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר היישוב מגדל עוז. בנוסף, תושב הכפר הערבי תקוע, בעל עבר ביטחוני, נעצר בחשד שהשליך פטיש לעבר רכב ישראלי ופצע אזרח באורח קל

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר לפרסום כי לוחמי צה"ל, בשיתוף משטרת ישראל, עצרו החודש את חברי חוליית הטרור שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר היישוב מגדל עוז ב- 4 במאי.

מפקד גדוד "דוכיפת", סגן-אלוף ניר איפרגן, אמר: "לאחר ריכוז מאמץ מודיעיני של צה"ל ומשטרת ישראל ביצענו מבצע מעצרים לילי, במהלכו עצרנו שלושה חשודים ביידוי בקבוקי תבערה לעבר היישוב. הגדוד פועל ימים ולילות על מנת לייצר ביטחון לתושבי הגזרה, זוהי דוגמה אחת מני רבות לכך. המפקדים והלוחמים מבינים היטב את החשיבות של סגירת מעגל על כל מפגע – בסופה של הפעילות נעצרו כלל חברי החוליה".

(צילום: דובר צה"ל)

בנוסף, פעילות משותפת של צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל הביאה למעצרו של אחמד איבראהים סלימאן נסראללה, תושב הכפר הערבי תקוע שבאזור גוש עציון. נסראללה חשוד כי בחודש אפריל השליך פטיש אל עבר רכב ישראלי, וגרם לפציעתו של אזרח ישראלי באורח קל. לחשוד עבר ביטחוני, והוא שוחרר ממעצרו האחרון במאי 2018. כעת הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין מעשיו.

בתוך כך, הלילה עצרו כוחות הביטחון באיו"ש שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. החשודים הועברו לחקירה.

תגיות:צה"לפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה