פעילות הידברות

עם ישראל נותן במתנה ספר תורה נדיר לילדים חולי סרטן - וגם אתם יכולים לזכות

אלפי יהודים נרתמו לעשייה המרגשת יחד עם ארגון 'הידברות', למענם ולזכותם של ילדים חולים. הכנסת ספר תורה במעמד קדוש ונדיר שעומד להגיע לסיומו. אם עוד לא הצטרפתם - אל תפספסו

  • ג' סיון התשע"ט
אא

פרויקטים רבים עברו תחת ידיהם של אנשי החסד בהידברות, האחראיים על המחלקה למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם - אבל כמו זה שמגיע היום לסיומו, עוד לא היה, ואפילו הם שכבר ראו כל כך הרבה, אומרים שהתחושה שמלווה אותם היא אחרת לגמרי.

כידוע, בשנים האחרונות ארגון הידברות פועל רבות במטרה לסייע לילדים החולים ולבני משפחותיהם. נושא הדגל של המחלקה הוא ארגון ימי נופש חווייתיים שמאפשרים לילדים ולבני משפחתם לצאת במעט משגרת חייהם הקשה, ליהנות ולאגור כוחות להמשך המאבק במחלה. 

בעוד עבור אדם מן השורה מדובר בפריווילגיה - עבור הילדים ומשפחתם זו הצלה של ממש. עצם יציאה שמאפשרת 'ניקוי ראש' מחיי שגרה תובעניים ולא פעם עצובים, היא חסד שאי אפשר לתארו במילים. 

אלפי היהודים שנרתמו עד כה לעשייה המדהימה מדווחים כי מדובר בתחושה נעלה של נתינה ואהבה, והידיעה שהמשפחות זוכות לימים שלמים של הנאה צרופה ומפנקת בד בבד להתחזקות רוחנית - ממלאה אותם בתחושת שליחות גדולה. 

בשנה האחרונה, הוחלט לתת למשפחות גם "מתנה רוחנית" כהערכה וכברכה להמשך דרכן : הכנסת ספר תורה מהודר, שכל כולו יוקדש לחולי עם ישראל ובפרט לילדים החולים המתמודדים בגבורה עם מחלת הסרטן. בהתרגשות רבה החלה כתיבת הספר בידי סופר ירא שמיים, ופרויקט ספר התורה של הילדים החולים יצא לדרך. עם ישראל מכל גווני הקשת הצטרפו וביקשו לקחת חלק בזכות הגדולה הן של השותפות בספר התורה והן של המתנה לילדים החולים.

"אני לא יכול לתאר את התחושה של השמחה שמביעות המשפחות על המתנה הייחודית הזו לצד כל התמיכה", אומר אחד ממארגני הפרויקט ב'הידברות', "ואנחנו ממשיכים להבטיח שנהיה שם תמיד בשבילם גם בגשמיות וגם ברוחניות".

בשעות האחרונות תוגבר מוקד הפרויקט כדי לאפשר את שותפותם של האחרונים המעוניינים להצטרך בהקדשת ספר התורה לילדים החולים המסוגל לברכה לכל יהודי.

הערב, כשתושלם כתיבתו, יום לפני זמן מתן תורה, הוא יוכנס בטקס המרגש לבית הכנסת של קיבוץ שדות ים בתפילה מעומק הלב שיתרפאו חולי עם ישראל, שהילדים המתוקים החולים יחלימו במהרה ויחזרו לחיי שגרה מלאי שמחה ובתקווה לגאולה השלימה בקרוב.  

לפרטים נוספים, ולקיחת שותפות באותיות האחרונות בספר התורה של הידברות, לחצו כאן

תגיות:ספר תורהחוליםהידברותילדיםמשדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה