חדשות בארץ

הכירו: המל"ט החדש של התעשייה האווירית

התעשייה האווירית השיקה את ה- T-Heron, מל"ט המיועד למשימות טקטיות בשדה הקרב. המל"ט החדש נהנה מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומתאפיין ברמת בטיחות טיסה ואמינות מהגבוהות ביותר בעולם

ה- T-Heron, תמונת המחשה (קרדיט: התעשייה האווירית)ה- T-Heron, תמונת המחשה (קרדיט: התעשייה האווירית)
אא

התעשייה האווירית השיקה היום (שלישי), לקראת הסלון האווירי בפריז, את המל"ט הטקטי החדש מתוצרתה העונה לשם T-Heron.

ה- T-Heron, המצטרף למשפחת המל"טים של התעשייה האווירית, מיועד למשימות טקטיות בשדה הקרב. הוא ישרת בעיקר את כוחות היבשה, משמר החופים ואחרים, ומשולבות בו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

הדגם החדש מושתת על הידע הרב והניסיון המצטבר בתחום המל"טים, שנצבר בתעשייה האווירית במשך למעלה מ- 40 שנות פעילות, יותר מ- 1,700,000 שעות טיסה מבצעיות מצטברות ומעל ל- 50 לקוחות מבצעיים המפעילים את מל"טי התעשייה האווירית במגוון משימות, זירות ותנאי סביבה שונים ברחבי העולם.

בתעשייה האווירית מציינים כי ה- T-Heron מתאפיין ברמת בטיחות טיסה ואמינות מהגבוהות ביותר בעולם, ומסוגל לפעול בתנאי מזג אוויר קיצוניים. הוא כולל מנוע מתקדם, יכול להגיע לגובה מקסימלי של 24,000 רגל ולמהירות של 120 קשר ומסוגל לשאת כ- 180 ק"ג של מטענים ייעודיים מועילים שונים (מטע"דים). כלי הטיס הינו רב-משימתי. הוא יכול לשאת מספר מטע"דים במקביל, ומצויד במיטב הסנסורים מתוצרת התעשייה האווירית.

משה לוי, סמנכ"ל בכיר בתעשייה האווירית ומנהל חטיבת כלי טיס צבאיים, אמר: "אנו גאים להשיק את הפיתוח האחרון בתחום המל"טים מבית התעשייה האווירית – ה- T-Heron. המל"ט הטקטי במשפחת ההרון משלים למעשה את מגוון הפתרונות המבצעיים שהתעשייה האווירית מציעה בתחום המל"טים לכלל הכוחות בשדה הקרב – ים, אוויר, יבשה ומודיעין". לוי הוסיף כי "התעשייה האווירית דואגת להישאר מובילה בתחום המל"טים ולייצר פתרונות לאתגרים העולים מהשטח".

תגיות:מל"טהתעשייה האווירית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה