חדשות בארץ

הישראלי המכוער? "הילדים שוברים הכל, זו הוראה ממני"

פוסט מטריד שעלה לרשתות החברתיות בימים האחרונים גורם לסערה, לאחר שקבוצת נערים מבית ספר תיכון בבית שאן הרסו כליל וילה במושב שומרה - אליה הגיעו כדי לנפוש

אא

פוסט מטריד שעלה לרשתות החברתיות בימים האחרונים גורם לסערה, לאחר שקבוצת נערים מבית ספר תיכון בבית שאן הרסו כליל וילה במושב שומרה - אליה הגיעו כדי לנפוש. 

בסרטון שהעלה הבעלים של הוילה הוא מראה את ההריסות שגרמו הנערים לטענתו - ביניהן טלוויזיה שנעקרה מהמקום, שולחן סנוקר שנשבר ואשפה שהשליכו אחריהם הנערים בדירה. 

לדברי אמו של אחד הנערים, הם חסכו שקל לשקל כדי לצאת לנופש הזה וחיכו לו בכליון עיניים - אך כשהגיעו למקום התברר שהם לא יכולים 'לחגוג' כפי שרצו. "אני צריכה כל פרט שאפשר למצוא על הנוכל הזה", כתבה האם בפוסט. "כל השכבה של הבן שלי סגרו מסיבה, אפטר שאחרי הטקס. הילדים סגרו איתו את הווילה ב-6,000 ש"ח מ-12 בלילה ועד 12 בבוקר, והאיש הזה הבטיח שהם יוכלו לבוא וליהנות מהווילה. אחד התנאים שלהם היה מוזיקה כי זו המהות של האפטר. הכל היה סגור ומובן".

לדברי האם, הנערים התאכזבו כשהגיעו לוילה וגילו כי ההסכם בינם לבין הבעלים הופר, וכי בזה אחר זה הגיעו שוטרים לוילה הרועשת והחלו לתת להם קנסות על הרעש.   

כשהילדים הגיעו והבינו שאין להם אפשרות לחגוג כפי שרצו, עם מוזיקה לאורך כל הלילה בשל הרעש שנגרם לשכנים - יצרה האם קשר עם בנו של בעל הדירה וכתבה לו כך: "אני לא אחראית, נסעתי והילדים נשארו לבד. הויזה בוטלה. לילה טוב, תיהנה. רוצה להגיע איתך לבית משפט ולחדשות. תבוא מחר אין וילה. תיהנה מהשאריות שיישארו ממנה ומהנזקים. הילדים שוברים הכל, הכל, הוראה ממני. קח אותי לבית משפט. מגיע לך. לצלם לך את הוילה עכשיו?"

תגיות:נעריםחופשונדליזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה