פעילות הידברות

שיעור בשידור חי: איך לצאת מהמינוס והחובות

ישראלים רבים נמצאים במינוס. מחקרים מראים שהדרך הטובה ביותר לצאת מחובות היא על ידי ייעוץ להתנהלות נכונה של כלכלת המשפחה. השבוע, הקמפוס היהודי וארגון "מסילה" מעבירים שיעור בשידור חי, איך לצאת מהמינוס והחובות. ההשתתפות בשיעור הינה ללא עלות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במסגרת הדו"ח השנתי של מרכז טאוב נחשף נתון מדהים, מעל ל-80% מהמשפחות בישראל נמצאות במינוס כרוני. הנתון הזה מצטרף לממצא של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לפיו משפחה ממוצעת בישראל גומרת את החודש במינוס של כאלף חמש מאות שקלים, כאשר הסכום מצטבר מדי שנה לעשרות אלפי שקלים המועברים אל הבנקים, חברות האשראי והגמח"ים. בסופו של יום, הצטברות החובות מקטינה את העצמאות הכלכלית של המשפחה, ומגדילה את הלחץ והחשש מפני העתיד הבלתי ברור. ממחקרים עולה שמשפחה שחייה במתח ובלחצים בכל חודש, חשופה יותר לסיכונים בריאותיים ולאווירה לא נעימה בבית.

הרבה ישראלים רוצים לצאת מתוך הבוץ הכלכלי, אבל לא יודעים כיצד. לצורך כך הוקם ארגון מסילה, אשר תכליתו לעזור לאנשים שנמצאים בחובות ובמינוס לצאת מהלחץ הכלכלי לחיי רווחה ורוגע. במשך השנים עברו בארגון מעל ל-2,000 משפחות, אשר בעזרת תהליך ממוקד הצליחו לצאת מהמשברים הכלכליים וליצור לעצמם רווחה וביטחון כלכלי לאורך שנים.

עם הניסיון שהצטבר במהלך השנים, בנו בארגון מסלול מחולק לשלבים, העוזר למשפחות לעשות את המהפך. הכלים והתובנות עוזרים גם למשפחות ממעמד הביניים לבסס את מצבן הכלכלי, ולצאת מהמינוס הכרוני ומהלחץ המעיק של החובות.

השבוע, הקמפוס היהודי בשיתוף ארגון מסילה, מעביר לכם שידור חי ומיוחד, שילמד אתכם כיצד להתנהל כלכלית נכון, איך יוצאים מהמינוס והחובות לתוך רווחה כלכלית.

השיעור מועבר חינם, אבל חובה להירשם כאן. אף על פי שמדובר בשיעור אינטרנטי, מספר המקומות מוגבל, לכן מומלץ להירשם עכשיו.

תגיות:מינוסחובותהקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה