חדשות בארץ

סינוואר: "תקפנו ונתקוף את תל אביב – הודות לאיראן"

מנהיג חמאס ממשיך לאיים על ישראל ומצהיר כי אם ישראל תתקוף שוב בעזה, ארגונו לא יהסס מלשגר טילים לעבר ישראל. בדבריו, קרא סינוואר למנהיגי מדינות ערב שלא להיענות ליוזמת השלום של טראמפ: "אם אתם רוצים לשמור על כיסאותיכם אין לכם ברירה אלא לבחור באופציה שלנו - אופציית שחרור פלסטין"

סינוואר (צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)סינוואר (צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)
אא

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, איים היום (חמישי) על ישראל והזהיר מפני סבב נוסף מול ישראל. "אם האויב יעז לתקוף פעם נוספת לא נהסס לפגוע שוב בתל אביב ובערים אחרות בעוצמה כפולה ומכופלת", אמר מנהיג חמאס בנאום שנשא לקראת "יום ירושלים".

סינוואר הוסיף והתייחס לתכנית השלום של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ואמר כי "כל העסקאות שמטרתן לחסל את הסוגיה הפלסטינית ייכשלו - עד שנשוב לירושלים ונשחרר אותה". לדבריו, "מי שסוחר בעניין ירושלים הוא מבחינתנו אויב, ואין לנו שיג ושיח אתו". על רקע הדיווחים כי מנהיגי מדינות ערב המתונות תומכים ביוזמת השלום האמריקנית, סינוואר הפנה אליהם אצבע מאשימה ואמר: "אני קורא למנהיגי מדינות ערב - אם אתם רוצים לשמור על כיסאותיכם אין לכם ברירה אלא לבחור באופציה שלנו, אופציית שחרור פלסטין".

" בהתייחס לסדנה הכלכלית שתתקיים בבחריין, בה תוצג חלקה הראשון של עסקת המאה, אמר: "אני קורא בשמי ובשם כל עמנו הפלסטיני לעם הבחרייני", אמר. "הכריזו על יום שבה תתקיים הוועידה, אבל כשהתאריך יגיע אל תצאו מהבתים כאות מחאה על כך שמוכרים את ירושלים".

"טראמפ רוצה למכור את ירושלים לציונים מבלי לשלם מחיר", אמר. "אני קורא לו מכאן ואומר שאני והעם הפלסטיני נהיה בהפגנות על הגדר לרגל יום ירושלים העולמי בכמויות שעדיין לא נראו".

"דור אחרי דור נמשיך להכניס ללבבותינו את מושג המאבק", חזר שוב על מסריו המתגרים בישראל. "עד לסיומו והסרת הכיבוש כולו. בעימות לפני האחרון ירינו אלף טילים לעבר האויב, וגם טילי גראד מתוצרת אירנית".

סינוואר אמר כי ארסנל הטילים ארוכי הטווח שמחזיק חמאס הם מתוצרת עצמית וכי יכולתו של הארגון השתפרו מאז הסבב האחרון – הודות לאיראן. "פיתחנו את יכולותינו, וגם קיבלנו תמיכה כספית וצבאית מאירן", אמר. "אנחנו רק נמשיך ונשפר את היכולות, אם אירן לא הייתה תומכת בנו בשנים האחרונות לא היינו משיגים את מה שהשגנו".

תגיות:יחיא סינווארחמאסעזהאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה