סיון רהב מאיר

מרגש: חתונה ראשונה עם החופה לזכר אורי אנסבכר הי"ד

אתמול נערכה החתונה הראשונה עם החופה שנרקמה על ידי למעלה מ- 5,000 נשים לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד, שנרצחה לפני שלושה חודשים בידי מחבל בן עוולה. סיון רהב מאיר על החופה המרגשת

החופה הייחודית שנרקמה לזכרה של אורי הי"ד (התמונה באדיבות קבוצת "רוקמות אור")החופה הייחודית שנרקמה לזכרה של אורי הי"ד (התמונה באדיבות קבוצת "רוקמות אור")
אא

מיד אחרי הרצח של הנערה אורי בחורשת עין יעל שבירושלים, ביקשה בת-שבע סדן מנשים לשלוח לה יצירות שרקמו, לזכרה. למעלה מ- 5,000 (!) נשים מכל העולם שלחו אליה בדים רקומים, שהפכו לחופה אומנותית. הרבה מהבדים הם משמעותיים מאוד למי ששלחה אותן: ממדים של בן חייל, דרך בובות ילדוּת ומזכרות אישיות. זה הזכיר לבת-שבע במשהו את מלאכת הנשים במשכן, במדבר. גם שם מתוארת עבודת התפירה כמשימה רוחנית, כחיבור ליצירה נשית משותפת. אמש נישאו נדב ונעה קולמן מתחת לחופה הזו, שתלווה מעתה זוגות שמקימים את ביתם.

וכך אמר מתחת לחופה הרב אלי אדלר: "זוהי התשובה שלנו לרצח האכזרי – להקים עוד בתים בישראל, מתוך קדושה ושמחה ועדינות. הסתכלתי קודם על מילות השיר שכתבה אורי הי"ד, שרקום גם הוא על החופה. היא כותבת על 'עולם של שלום' אבל לפני כן היא מבקשת: 'עשי לך שלום בתוכך'. כי לפני שמשכינים שלום אוניברסלי בכל העולם, צריך קודם כל עבודה פנימית – שלום בתוכנו, בתוך הנפש שלנו, ושלום בין אדם לחברו ובין איש לאשתו. זוהי העבודה שלנו. אנחנו יודעים שככה מתחיל שלום עולמי, במה שאנחנו עושים כאן הערב".

(מתוך עמוד הפייסבוק של סיון רהב מאיר)

תגיות:סיון רהב מאיראורי אנסבכררוקמות אור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה