חדשות בארץ

שקד מכחישה: לא מתכוונת לחבור לליברמן

שרת המשפטים היוצאת, איילת שקד, דחתה את השמועות כי היא מתכוונת לחבור לאביגדור ליברמן ולרוץ עמו יחד בבחירות: "הפרסומים בענייני אינם נכונים"

(תמונות שקד והכנסת: תומר נויברג והדס פרוש, פלאש 90)(תמונות שקד והכנסת: תומר נויברג והדס פרוש, פלאש 90)
אא

שרת המשפטים היוצאת, איילת שקד, הכחישה הבוקר (שני) את הידיעות, לפיהן היא מתכוונת לחבור ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ולרוץ עמו יחד בבחירות.

שקד, שנאמה בכנס לשכת עורכי הדין באילת, אמרה: "חשבתי שזה נאום פרידה ממשרד המשפטים ושבשבוע הבא אעזוב את רחוב צלאח א-דין, אבל לפוליטיקה חוקים משלה ואי אפשר לדעת מה יהיה עד יום רביעי. מה שכן אני יכולה לומר – שהפרסומים מאתמול בענייני אינם נכונים".

על פי דיווחים שונים שהתפרסמו בתקשורת, שקד וליברמן שוחחו לאחרונה מספר פעמים. בעקבות זאת, במערכת הפוליטית נפוצה חרושת של שמועות כי השניים מתכננים מהלך פוליטי משותף, וזאת על רקע משבר הרכבת הממשלה והאפשרות שבתוך מספר חודשים ייערכו בחירות חוזרות לכנסת.

כזכור, שקד ושר החינוך היוצא, נפתלי בנט, הודיעו בסוף דצמבר 2018 על פרישתם מהבית היהודי ועל הקמת הימין החדש. לאחר ספירת קולות הבוחרים התברר כי המהלך הפוליטי שיזמו נכשל כישלון חרוץ. על פי התוצאות הרשמיות, הימין החדש קיבל בבחירות 3.22% מקולות הבוחרים – מתחת לאחוז החסימה העומד על 3.25%. בעקבות הכישלון, הודיעה שקד כי היא נוטלת פסק זמן מהחיים הציבוריים. בטקס הרמת כוסית עם עובדי משרד המשפטים, לרגל חג הפסח, אמרה השרה היוצאת: "זו שעת 'בין ערביים' ציבורית. אנחנו מצויים בעת 'ממשלת מעבר', וכולכם הרי שמעתם – מי באכזבה ומי בהקלה – את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגביי. נראה שדין הבוחר, וגם אחוז החסימה, הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן שאני עוד לא מתחייבת לדעת מהו".

במערכת הפוליטית רווחות ההערכות כי שקד תצטרף בעתיד הקרוב לליכוד. בנט, שקיבל עליו את האחריות לכישלון, לא הבהיר האם בכוונתו להמשיך ולפעול בזירה הפוליטית.

תגיות:איילת שקדאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה