סלבס בהתחזקות

לי בירן ממשיך להתחזק: "אני מתפלל בכל יום, וכשאני אוכל או שותה - אני מברך"

"אני לא בא מבית דתי, אבל הוריי מאמינים ובאיזשהו שלב בחיים הלכתי לבית הכנסת וממש נהניתי. התמלאתי. אני מאוד מתחבר לערכים של היהדות. בפסח אכלתי כשר, ביום הכיפורים אצום, ואצל ההורים אנחנו עורכים קידוש". השחקן והזמר לי בירן ממשיך להתחזק ברוחניותו 

אא

זה לא דבר חדש שהזמר והשחקן לי (ליבי) בירן מתחזק ברוחניותו. כזכור, הדבר עלה לכותרות לפני כשלוש שנים כשבירן נצפה מניח תפילין, מאחורי הקלעים של הצגת החנוכה בה כיכב. 

כעת נחשפים עוד ועוד פרטים מהקרבה למסורת ומההתחזקות שנמשכה כבר מאז. "אני מתפלל בכל יום, גם היום. אני מתפלל בוקר וערב, וכשאני אוכל או שותה - אני מברך", כך התבטא השבוע בירן בראיון ל'ישראל היום'. "אני לא בא מבית דתי, אבל הוריי מאמינים ובאיזשהו שלב בחיים הלכתי לבית הכנסת וממש נהניתי. התמלאתי. אני מאוד מתחבר לערכים של היהדות. בפסח אכלתי כשר, ביום הכיפורים אצום, ואצל ההורים אנחנו עורכים קידוש".

כשנשאל מתי בפעם האחרונה עשה אודישן השיב בירן שלפני כחודשיים וחצי, ובסופו של דבר קיבל את התפקיד - אך הוסיף אומר ש"אם אתה בלחץ ורק רוצה להגיע ליעד - אתה לא נהנה מהדרך. אני רוצה ללמוד משהו מהבמאי או המלהקת. אם אתה מתאים וזה שלך, אז זה שלך, הקב"ה דואג לך".

כשנשאל מתי בכה בפעם האחרונה, הפתיע בירן כשאמר "אתמול בערב", ואז חזר בו ותיקן ל"בעצם היום. שמעתי שירים והיתה סקיצה של שיר שריגש אותי, והתחלתי לבכות. אני אוהב לבכות, זה טוב. זה אומר שהלב שלך פתוח. בכלל אני לא בוכה מעצבות אלא מהתרגשות".

על השאלה מתי דיבר לאחרונה עם אביו ענה בירן כי הם מדברים כמעט מדי יום, וכי אבא שלו הוא החבר הכי טוב שלו ו"אחד האנשים הכי חכמים שאני מכיר. אני יודע שלהיות אבא בעצמי תהיה פסגת חיי, ומספיק לי להיות חצי ממה שאבא שלי בשבילי, וכבר אהיה אבא אדיר. אומרים שהנשמה בוחרת למי להיוולד וזה חלק מהתיקון שלה, ממה שהיא צריכה לעבור. כנראה הנשמה שלי ממש חכמה אם היא בחרה להיוולד למשפחה שהיא נולדה לה, ברוך השם", סיכם. 

תגיות:התחזקותלי בירן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה