חדשות בארץ

הטבעות שהלכו לאיבוד נמצאו בתוך הר האשפה

תושבת ירושלים השליכה בטעות את טבעות הנישואין והאירוסין שלה לאשפה. במבצע חיפושים של הרגע האחרון, שנערך בתוך ערימות האשפה העירונית, איתרו עובדי אגף התברואה את הטבעות. מנשה יגן, מנהל יחידת המכולות באגף התברואה: "הקב"ה נמצא בכל מקום ועשה נס"

האבדה שנמצאה (צילום: שמעון שמואל, אגף התברואה)האבדה שנמצאה (צילום: שמעון שמואל, אגף התברואה)
אא

עובדי אגף התברואה של עיריית ירושלים השיבו השבוע את הצבע ללחייהם של תושבת העיר ובני משפחתה, לאחר שבמבצע חיפושים קדחתני בערמות האשפה העירוניות הצליחו לאתר את טבעת היהלום אותה איבדה.

האירוע ה"ריחני" החל להתגלגל כאשר הגברת בת שבע הורידה את טבעות האירוסין והנישואין שלה כדי ליטול את ידיה בבית קפה בו אכלה, אך שכחה להחזירן לאצבעותיה והשאירה אותן על מגש האוכל. בתום הארוחה, היא זרקה את המגש לפח – יחד עם הטבעות. רק לאחר מספר שעות היא גילתה שהטבעות – אחת מהן טבעת יהלום יקרה – אינן על ידה. בראיון לרינה מצליח בחדשות 12, סיפרה בת שבע כי רצה בחזרה לבית הקפה: "המוכר יצא איתי לפח האשפה וניסה לעזור, אך המכליות הירוקות היו ריקות".

לאחר מכן מיהרה בת שבע להתקשר לעירייה, שם שלחו אותה לתחנת המעבר העירונית לאיסוף אשפה בשכונת גבעת שאול, אליה הגיעה המשאית שאספה את האשפה מבית הקפה. עובדי אגף התברואה במקום לא אמרו נואש. הם שפכו את תכולת המשאית, שהסתכמה בכ- 10 טון –  והחלו לנבור בהר האשפה. אל המשימה צורף גם טרקטור, על מנת להקל בהרמת כמויות האשפה. בת שבע עמדה בצד וקראה פרקי תהילים, ולתדהמת כולם האבדה יקרת הערך אותרה לאחר 15 דקות בלבד של חיפושים.

מנשה יגן, מנהל יחידת המכולות באגף התברואה בעיריית ירושלים, אמר: "זה כמו לחפש מחט בערימה של שחת. הקב"ה נמצא בכל מקום ועשה נס. כנראה שהאישה הזו צדיקה, זה לא קורה בכל יום".

"אני חייב לציין כי כמויות האשפה לא הרתיעו את העובדים ביחידה – אשר חרירי, שמעון שמואל ושמואל ניצן", הוסיף יגן. "הם עושים עבודתם נאמנה ועושים הכל כדי להחזיר ולעזור לתושבים לקבל חזרה את הרכוש האבוד".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לא חסך אף הוא שבחים מהעובדים: "אני גאה בעובדי אגף התברואה, הם עושים עבודת קודש בעיר. זהו סיפור אחד מני רבים. ידע כל תושב ירושלים שיש לו כתובת בעיר לפניות בכל נושא".

ומה אומרת גיבורת הסיפור, שטבעותיה חזרו אליה לבסוף? "אני בנאדם מאמין בקב"ה והייתי מאוד רגועה. היה לי תקווה מלאה למצוא אותן".

תגיות:אשפהטבעתירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה