חדשות בארץ

"לינור לא כועסת. העסקים פורחים בזכות הסערה, והביקוש למטפחות ראש - זינק"

אחרי שסערת השביס של לינור אברג'יל נרגעה קמעה - שותפתה לעסקים יפית אטיאס מדברת על התחושה של לינור ועל ההשלכות העסקיות לטווח הארוך. לדבריה, מאז שעלה הנושא לכותרות - הביקוש למטפחות ראש זינק עד ש"כבר יש לנו מחסור בחלק מהדגמים"

אא

אחרי שסערת השביס של לינור אברג'יל נרגעה קמעה - שותפתה לעסקים יפית אטיאס מדברת על ההשלכות העסקיות לטווח הארוך, ועל תחושתה של לינור. 

"ללינור אין שום כעס על המהומה שנוצרה סביב ההופעה שלה בטקס הדלקת המשואות", סיפרה אטיאס בראיון לאיריס ליפשיץ-קליגר מ'ידיעות אחרונות'. 

אטיאס היא השותפה של אברג'יל במותג האופנה המקוון LYA שמוכר בגדי צניעות וכיסויי ראש, בתו של רמי לוי וחברתה הקרובה של אברג'יל. את ההחלטה להקים עסק משותף לבגדי צניעות קיבלו כאשר נפגשו במסע לאומן, ומאז לא נפרדו דרכיהן. "הסערה עשתה לנו טוב לעסקים", היא מדגישה ואומרת כי "מאז שעלה הנושא לכותרות - זינק הביקוש למטפחות ראש עד ש"כבר יש לנו מחסור בחלק מהדגמים".  

לדידה, חלק מהסערה נובע מכך ש"יש אנשים שלא הצליחו להתמודד עם היציאה של לינור מהשבלונה שבתוכה רגילים לראות אישה דתייה. ההופעה שלה שידרה סטייל של אישה עצמאית, חזקה ויפה - וזה מה שצרב למי שצרב. לינור היא אישה שהמראה החיצוני שהיא מביאה איתה - מתחבר לכל אישה. היא לא ויתרה על הסטייל, והלכה כמו שהיא מרגישה - עם המטפחת על הראש. וזה בעיניי רק מעצים את איך שהיא נראית, ומוסיף ללוק שלה. דבר אחד בטוח, נשים לא צריכות יותר להתנצל על מי שהן, וזכותה של כל אישה לשים על הראש מה שעושה לה טוב".

כשנשאלה כיצד הרגישה כבעלת תשובה בפעם הראשונה ששמה כיסוי ראש, השיבה אטיאס כי היה זה בערב יום כיפור לפני עשר שנים, אחרי לידת בתה השנייה. "אני זוכרת את הקלות והנוחות שיש בתחושה שכל השיער שלך נאסף לתוך מטפחת מטופחת ואופנתית ובאותו רגע הכרזתי 'זהו. המטפחת הזו לא יורדת לי יותר מהראש'".

תגיות:לינור אברג'יליפית אטיאסשביס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה