חדשות בארץ

בשורה לקראת הקיץ: החוף הנפרד בטבריה שופץ והורחב

במסגרת שיפוצו של החוף הנפרד בטבריה, הוחלפו כל התשתיות, כולל מערכת החשמל, נבנו סככות הצללה רבות וכן שירותים נאותים. בנוסף, תוקנו ליקויים בגדרי הצניעות כדי להכשיר את החוף למהדרין

הכינרת, תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)הכינרת, תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

לכל מי שיגיע הקיץ לטבריה וירצה לטבול במי הכינרת מצפה חוויה נעימה ביותר וכשרה למהדרין. ביוזמת שר הפנים אריה דרעי, החוף הנפרד בעיר הורחב ושופץ בהשקעה של מיליוני שקלים.

החוף הנפרד בטבריה הוא החוף היחידי בכינרת המתנהל על פי גדרי ההלכה ובהפרדה מלאה. עובדה זו יוצרת צפיפות גדולה של אלפי מתרחצים על החוף בעונת הרחצה. בנוסף לכך, התשתיות הלקויות במקום היוו בגדר מפגע בטיחותי עבור השוהים בו. כעת, בתום השיפוץ שארך מספר חודשים, שינה החוף הנפרד את פניו לחלוטין.

ראשית, שטחי הרחצה בחוף ובים הורחבו משמעותית במאות מטרים, גם במתחם הגברים וגם במתחם הנשים, כדי לאפשר שימוש מרווח למבקרים. ההרחבה נעשתה בשיתוף פעולה עם יו"ר ערים כינרת, שהקצה שטח נוסף עבור החוף. כמו כן, הוחלפו כל התשתיות בחוף, נבנו אבני מרצפות חדשות, הוחלפה מערכת החשמל שהיוותה סכנה, נבנו סככות הצללה רבות לשהייה נעימה, וכן שירותים נאותים. בנוסף, הוכשרו דרכי גישה לבעלי מוגבלויות, וכן לרכבי חירום והצלה – עד המים.

לכך יש להוסיף את תיקונם של ליקויים בגדרי הצניעות, שנעשה בשיתוף פעולה עם "הוועד לטוהר המחנה", על מנת להכשיר את החוף למהדרין. בין השינויים שנעשו בהקשר זה – הגבהתה של המחיצה באופן משמעותי בעומק הים ומחוצה לו, וכן שיפור מיקומו של החוף כך שיהיה מוצנע כראוי גם מהכביש הראשי.

שר הפנים דרעי בירך על המוגמר ואמר כי מדובר ב"בשורה גדולה למען ציבור גדול המבקש לרחוץ במימי הכינרת לפי גדרי ההלכה". הוא הוסיף: "נמשיך בעזרת ה' בתחזוקת החוף הנפרד בטבריה כמו חופים נפרדים אחרים ברחבי הארץ, לרווחת כלל הציבור".

תגיות:חוף נפרדטבריהאריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה