חדשות בארץ

"הנני כאן": יהורם גאון הכחיש את השמועות על מצבו הבריאותי

לאחר שהזמר יהורם גאון נאלץ לבטל את הופעותיו ביום העצמאות בשל דלקת גרון, הופצו ברשתות החברתיות שמועות כי הוא אושפז בבית חולים במצב קשה. גאון הכחיש בתוקף: "זה מטורף מה שעושים לי. מותר לי לא להרגיש טוב בלי שיפיצו עליי שמועות"

יהורם גאון, תמונת ארכיון (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)יהורם גאון, תמונת ארכיון (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

הזמר יהורם גאון נחשף בימים האחרונים לתופעה הבלתי נעימה של הפצת שמועות בלתי מבוססות ברשתות החברתיות. גאון בן ה- 79, שסבל מדלקת גרון וחש שלא בטוב, ביטל את ההופעות שתוכננו לו ביום העצמאות ונשאר לנוח בביתו. עד מהרה החלו הרשתות החברתיות לרחוש בשמועות כי הזמר אושפז בבית חולים במצב קשה. הפצת השמועות הביאה אפילו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתקשר לגאון ולברר בדאגה רבה אודות מצבו.

בראיון ל- ynet דחה גאון את השמועות בנימת הומור ששולב בה גם קורטוב של כעס: "זה מטורף מה שעושים לי. שולחים אותי לבית חולים, שולחים אותי לטיפול נמרץ. אני בבית, בבית! מותר לי לא להרגיש טוב בלי שיפיצו עליי שמועות".

משה גאון, אחיינו של יהורם, נאלץ אף הוא למסור דין וחשבון לגולשי הרשת על מצב בריאותו של דודו: "חברים, דוד יהורם בסדר. הוא קצת חולה ועכשיו נח בבית שלו. בסך הכל האיש לא ילד ומופיע כמו מטורף. אז אנא תרגיעו את ההיסטריה ואת מר שמועתי. הכל בסדר. תודה על הדאגה אבל אין על מה. אפשר להתקדם". בהמשך עדכן האחיין את "כל המודאגים" כי ביקר את דודו: "הוא חוזר לעצמו מהוירוס שחטף. כמה ימים ויחזור לשיגרה של ההופעות. פעם הבאה בחייאת קצת זהירות בשרלטנות של פרסומים והפצת רכילות שיקרית. טרוף מוחלט".

מעיריית פתח תקווה – אחד המקומות בו אמור היה גאון להופיע – נמסר כי "בשל התקררות חזקה, המלווה בחום גבוה של הזמר יהורם גאון, נבצר ממנו להופיע בהיכל התרבות פתח תקווה. ייקבע תאריך אחר למופע, רוכשי הכרטיסים יזוכו. עימכם הסליחה".

תגיות:שמועותיהורם גאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה