הפרשת חלה

"כגודל הקושי והמסירות – כך גודל הישועה"

רחל נועה רצתה להתחתן, אבל כשתפילותיה לא נענו היא החליטה לשנות כיוון. על הדרך, היא נתנה רגעים מרוממים ומרגשים לעוד עשרות נשים

  • ז' אייר התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רחל נועה היתה רווקה כבר זמן רב, כשהחליטה לשנות כיוון בניסיונות שלה למצוא את זיווגה. "חיכיתי מאד להתחתן. היו לי אחים ואחיות שעקפו אותי, ואף על פי שלא היתה איזו סיבה ניכרת – בכל זאת היה אצלי עיכוב. כמה רציתי להתחתן... לא היה קבר של צדיק שלא פקדתי, לא היה ארגון צדקה שעדיין לא תרמתי לו. אבל הרגשתי שהקב"ה רוצה ממני משהו אחר. ידעתי שכבר התפללתי, כבר תרמתי צדקה – אבל גם ידעתי שעדיין לא עשיתי תשובה כמו שצריך. התחלתי להתפלל לה' שיאיר את עיני, כדי שאדע מה לעשות. הפסקתי להתפלל על זיווג. הבנתי עם עצמי שאם התפללתי כל כך הרבה ועדיין לא נושעתי – כנראה יש כאן משהו אחר. התחלתי להתחזק בצניעות. הורדתי בגדים בולטים, הארכתי חצאיות.

"מאז ומתמיד הרגשתי חיבור מיוחד לרחל אמנו. אז בסוכות, החלטתי להתחיל לארגן ערב לכבוד יום ההילולה של רחל. אני עובדת כגננת של משרד החינוך, אז ארגנתי ערב של הפרשת חלה ושל זיכוי הרבים, והזמנתי אליו את כל האמהות של ילדות הגן. הזמנתי לגן שלי גם את האמהות של הגן החילוני שנמצא בסמוך לזה שלנו. התלבטתי קצת איזו רבנית להזמין, כזו שתגרום לכמה שיותר נשים להגיע, ובסופו של דבר החלטתי על הרבנית חגית שירה".

הערב המיוחד נערך בערב הילולת רחל אמנו, י"א בחשוון, והרבנית חגית שירה הגיעה למקום היישר מקבר רחל.

"הרבנית ריגשה מאד את האמהות בסיפורים שספרה על טהרת המשפחה ועוד. פתאום, באמצע הערב, היא אמרה לאמהות של הגן: 'תתכוננו, עוד מעט הגננת שלכן תיעדר מהגן. היא תהיה בעיצומן של הכנות לחתונה'. זה הפתיע אותי, כי באותו זמן לא היה אפילו מישהו על הפרק.

"ההורים יצאו מהערב הזה בהרגשה מרוממת מאד. גם הגננת החילונית ספרה לי שהאמהות מהגן שלה התרשמו מאד. קבלתי פידבקים וסיפורים מדהימים – אמהות שכבר רצו להתגרש נשארו נשואות בשמחה וגם נפקדו. אמא אחת גם ספרה לי שבערב הזה היא שמעה את שיעור התורה הראשון שלה. זה היה מרגש מאד.

"בחנוכה, זכיתי להכיר את בעלי. הכל זרם בקלות רבה כל כך, ובפורים כבר הייתי נשואה. אני ממש מרגישה שכגודל הקושי והמסירות – כך גודל הישועה".(צ

מח' חוגי בית והפרשות חלה – להזמנות חוג בית והפרשת חלה: טל' 073-2221290, מייל aviva@htv.co.il

תגיות:הפרשת חלהחתונהישועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה