חדשות בארץ

שירה ועמיחי איש-רן: לעולם לא נישבר

בני הזוג, שאיבדו את תינוקם בפיגוע טרור בכניסה ליישוב עפרה, שיגרו מסר של אופטימיות ותקווה לעם ישראל: "הביחד הזה – ששרד את כל מה שעברנו כיחידים וכעם – הוא שנותן לנו את התקווה ואת הכוח להמשיך הלאה ואף פעם לא להישבר"

עמיחי ושירה איש-רן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עמיחי ושירה איש-רן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שירה ועמיחי איש-רן, שאיבדו את בנם התינוק עמיעד ישראל בפיגוע הירי בכניסה ליישוב עפרה לפני מספר חודשים, ריגשו אמש (שלישי) כאשר העבירו מסר של תקווה ואופטימיות לעם ישראל.

בני הזוג איש-רן השתתפו באירוע הזיכרון "שירים לזכרם", שנערך בטרקלין שאגאל בכנסת במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, הרמטכ"ל ובכירים נוספים במערכת הפוליטית והביטחונית.

"יום הזיכרון הוא יום של כאב משותף, שחושף את האחדות העמוקה והשורשית הזו שיש בעם ישראל – בעבר, בהווה ויהיה גם בעתיד", אמר עמיחי. רעייתו שירה הוסיפה בקול נרגש: "אנחנו, שההווה שזכינו לו עם עמיעד ישראל שלנו היה הרבה יותר קצר, לפחות נושאים מעט נחמה בידיעה שהוא חלק בלתי נפרד מהעבר של כולנו, וימשיך להיות חלק מהעם הנפלא והמאוחד הזה".

"אפשר לפגוע בנו פגיעות קשות", סיכם עמיחי, "אבל הביחד הזה – ששרד את כל מה שעברנו כיחידים וכעם – הוא שנותן לנו את התקווה ואת הכוח להמשיך הלאה ואף פעם לא להישבר".

ב- 9 בדצמבר 2018 פתחו טרוריסטים פלסטיניים באש מרכבם אל עבר הטרמפיאדה הסמוכה ליישוב עפרה. שירה איש-רן נפצעה בפיגוע באורח קשה, ובעלה נפצע באורח בינוני. שירה, שהייתה בחודש השביעי להריונה, הצליחה להתאושש – בחסדי שמיים ובניסים מרובים – אולם העובר, שיולד על ידי הרופאים בניתוח חירום, נפטר כעבור שלושה ימים בפגייה של בית החולים "שערי צדק" בירושלים. הוא הובא למנוחות בהר הזיתים, ובהתאם להוראתם של רבנים נערכה לו ברית לפני ההלוויה וניתן לו השם עמיעד ישראל. סבו של התינוק, הרב רפאל איש-רן, ספד לו בדמע: "אין הרבה אנשים שחיו הרבה מאוד שנים שהצליחו לאחד את עם ישראל כמו שאתה. מעט אור מסלק הרבה חושך. הבאת הרבה אור. בהלכה כתוב שצריך לתת שם לתינוק – אז ההורים שלך נתנו לך שם, והשם הוא בעל משמעות גדולה: עמיעד ישראל. עמנו פה לעד, עם ישראל פה לעולמי עולמים".

תגיות:יום הזיכרוןשירה איש רן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה